פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
קרן | 23:25  28/08/11
שלום ליליאנה, אני פונה אליך, כמי שמרכזת את התחום הזה של לימודי סיעוד. כבר חודשים שאני עוקבת אחר השאלות שנשאלות בפורום, והתשובות. את השאלה הזאת אני רוצה להפנות לאחד הגורמים המחליטים במשרד הבריאות, ושאלתי אליך היא למי בדיוק. מיהו הכתובת שלי. בתור מי שמגיעה מתחום ההייטק..עבדה שם מספר שנים והחליטה שזה לא בשבילה, אני רוצה להבין הכיצד זה הגיוני- שלימודי הסבת אקדמאים, לימודים שמיועדים שבד"כ, באופן טבעי, לאנשים באמצע חייהם, ברובם בעלי משפחות וילדים, לימודים אלה מתפרסים על 4 ימי לימודים בשבוע. זה הרי לא הגיוני שדדוקא אנחנו, אקדמאים באמצע חיינו, שזקוקים גם למשכורת תוך כדי השנתיים וחצי האלה- לא נוכל לשלב גם עבודה בזמן הלימודים. כל מוסדות הלימודים שבדקתי, לךמעט המכללה ברמת גן- ששם שכר הלימוד הוא אסטרונומי- מאפשרות לבצע את מסלול ההסבה ב- 4 ימי לימודי. לא פלא שצצות להן מכללות שמאפשרות 3 ימי לימוד ו-3 ימי עבודה. באופן אישי, כבר מזמן היתי עושה את המהלך הזה של לימודי ההסבה- אני מודה ומתוודה כי חוסר היכולת שלי לעבוד במהלך שנתיים וחצי אלה- היא הסיבה לוויתור שלי על העניין. וחבל שכך. היתי מעדיפה, לדוגמא, למשוך את התוכנית לחצי שנה נוספת- אך ללמוד רק 3 ימים ולא 4. כל יום עבודה הוא קריטי כשיש לך משפחה וילדים שצריך לפרנס. והרי מי מגיע לתוכנית זו אם לא (ברובם) אנשים בעלי משפחות? ברור לי שלא את הכתובת, אך הנושא הזה מציק לי מאוד ואני מניחה שלרבים אחרים. אנא ממך הפני אותי לכתובת הנכונה במשרד הבריאות, למי שממונה על מסלול הסבת האקדמאים- ע"מ שאוכל להציג בפניו נושא זה. אשמח לשמוע תגובות הקהל... בברכה, קרן ממודיעין.
ליליאנה ליליאנה | 08:39  29/08/11
אני מבינה את מה שאת מרגישה וטוענת. ההצעה שלך רלוונטית, אמנם אני בטוחה שלמנהל הסיעוד במשרד הבריאות מערכת שיקולים מבוססת על אורך התוכנית. בכל מקרה, את יכולה לפנות ישירות למנהל דרך אתר האינטרנט שלהם. בהצלחה!
קרן | 12:33  29/08/11
תודה. ניסיתי לבדוק באתר- לא הצלחתי להבין למי עלי לפנות. מהו שמו?
תחפשי בגוגל את הטלפון או המייל שלה היא אחראית על נושא הבחינות הממלכתיות והלימודים האקדמיים בסיעוד ויתכן שהיא תוכל לעזור לך במידע מהימן ועדכני בנושא.
ד"ר קורן עברה לניהול בי"ס האקדמי לסיעוד שיבא תל השומר החל מהשנה.
בגוגל - מנהל הסיעוד במשרד הבריאות, כשתגיעו לדף יש בתפריט מחלקות, מנהלי מחלקות וכתובות מייל.
סגור