פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
1. אני בת 35. מעוניינת להתחיל למודי אחות מוסמכת באוקטובר הקרוב. בהנחה (ותקווה) שאסיים את למודי בהצלחה, האם הגיל, אהיה בת 40, עלול להוות מכשול בקבלה לעבודה? 2. נתקלתי במסלול הזה, בביה"ח מאיר, למודים מ 8 עד 13. שנה ושמונה חודשים. ללא תואר. http://www.clalit.co.il/HE-IL/nursing+school/meir/line1/ מישהו כאן מכיר, שמע, התנסה ויכול לתת חוות דעת? 3. לימודי תואר ראשון בסיעוד ללא פסיכומטרי..יש חיה כזו? לפי האתר הזה - כן. אך לא מובן לי היכן. האם הלמודים מתקיימים במכללה האקדמית עמק יזראל? http://www.michlalot.co.il/limudim/siuudd.php תודה רבה.
http://www.michlalot.co.il/limudim/siuudd.php http://www.clalit.co.il/HE-IL/nursing+school/meir/line1/
ליליאנה ליליאנה | 19:14  03/12/11
1. יש ביקוש גדול מאוד לאחיות מוסמכות ולא נראה לי שגיל 40 יהווה בעיה להתקבל לעבודה, מתקבלים בגיל הרבה יותר מבוגר גם. 2. אין לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי - אין חיה כזו. אם יש מכללה שמפרסמת ככה - כנראה שזה לצורך שיווקי בלבד והם מקבלים את האנשים ללא פסיכומטרי אבל הם צריכים לעבור קורס מקדים ולעמוד בפסיכומטרי. הדרישה לציון פסיכומטרי נכון לגבי תוכניות לתואר ראשון וגם לתוכניות ללא תואר ראשון. 3. התוכנית במאיר היא לסטודנטים עובדים ולומדים מ-8.00 עד 13.00 במשך 3 שנים ושמונה חודשים.
ליליאנה, תודה לך על התגובה הזריזה! אגב, מכללת עמק יזרעאל מציעה תואר ראשון בסיעוד ללא פסיכומטרי, אך הספקתי לפשפש קצת ולקרוא בכמה מקומות שזה מותנה בתעודת בגרות עם ממוצע של 90, משהו כזה. תודות.
ליליאנה ליליאנה | 09:43  05/12/11
אני לא יודעת איפה קראת את זה, אבל אין תוכניות לימודים במדינה הזו לתואר ראשון ללא פסיכומטרי. כן יש פטור מתעודת בגרות מעל גיל 30. שה כמובן, עד כמה שידוע לי וזה מה שמפרסמת מכללת יזרעאל בכל אתריה. בהצלחה לך!
סגור