פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
היי, אני בת 25 ואמא לשניים.. החלום שלי זה ללמוד סיעוד ולעבוד כאחות.. אני כרגע לומדת תואר ראשון בפסיכולוגיה באונברסיטה הפתוחה.. ולא מעוניינת להמשיך בזה.. יש לי בגרות מלא בממוצע משוקלל 100.5 וגולמי 87.24.. עם 5 יחידות בילוגיה ו5 יח' כימיה וציון פסיכומטרי 458 וממוצע פ'+בג' 581.. השאלות שלי: 1- עם ציונים אלה אני יודעת שאי אפשר ללמוד סיעוד עם תואר ראשון..האם הציונים שלי יאפשרו לי ללמוד אחות מוסמכת ללא תואר? 2- האם יש אפשרות שאתחיל ללמוד סיעוד עם תואר או בלי תואר בתנאי שאשפר את הציונים שלי? 3- שמעתי על מסלול האמהות.. זה משעה 8 בבוקר עד כמעט שעה 2 או 1 אחרי הצהוריים.. אבל ללא תואר.. האם מסלול זה דורש פסיכומטרי 500 ומעלה? או שבגרות מלא זה מספיק? סליחה שאני שואלת הרבה שאלות.. אבל סיעוד זה לום שלי ואני חושבת ללמוד מקצוע זה יותר מ 8 שנים.. אשמח אם תעני לי בהקדם. תודה מראש.
כדי שהחלום שלך יתגשם את צריכה ללמוד תואר ראשון בסיעוד ולהפוך להיות אחות אקדמית. יש תוכניות שבהן הלימודים מרוכזים במספר ימים בשבוע אולי זה יתאים לך.
ליליאנה ליליאנה | 15:07  23/01/12
בכל מסלולי הלימוד נדרש פסיכומטרי. בלימודים ללא תואר המינימום הוא 500 וניתן לעשות ציון סכם אבל רק מפסיכומטרי 480 ומעלה. במסלולים לתואר - הפסיכומטרי הנדרש גבוה אף יותר.
סגור