פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לנה | 15:48  22/01/12
אני מעוניינת להתחיל ללמוד באוקטובר 2012, ויש כמה שאלות שמענינות אותי.. 1. מה ההבדלים בין התארים שמקנים המוסדות B.A, B.N, B.SC במידה ואני רוצה לעבוד בבית חולים, והאם סוג התואר משפיע על הקורסים שאני אוכל לצאת אליהם בתור אחות מוסמכת לדוגמא מיילדת וחדר ניתוח? 2. האם יש הבדל בין תואר שמקבלים מאוניברסיטה לבין תואר שמקבלים ממכללה בעת קבלה לעבודה בבית חולים? או שהגורם המשפיע הוא הציון שמקבלים במבחן הממשלתי? תודה רבה, לנה.
ליליאנה ליליאנה | 15:00  23/01/12
אין הבדלים, זה רק סמנטיקה, כולם מתייחסים לתואר ראשון. עליך ללמוד לאחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד. תמיד האוניברסיטאות עדיפות על המכללות, הן יוקרתיות יותר. אבל לא נראה לי שיש בכך עדיפות בקבלה לעבודה.
לנה | 17:52  23/01/12
תודה רבה על התגובה המהירה:) שאלה נוספת שעלתה לי... אם אני אהיה מעונינת לצאת להמשך לימודים לתואר שני B.N נחשב כתואר שאני יכולה להמשיך ללמוד איתו לתואר שני? זאת אומרת, B.N מוכר כתואר אקדמאי או שזה תואר שמתייחס רק לסיעוד נגיד במידה ואני ארצה ביום מן הימים להחליף כיוון עבודה בחיים אני אוכל להשתמש בBN כתואר אקדמאי למקצוע אחר ורק לעשות הסבה או אני אצתרך לעשות תואר שלם? תודה.
ליליאנה ליליאנה | 09:07  24/01/12
תואר ראשון בסיעוד הוא תואר אקדמי לכל דבר. כמובן, שכשבוחרים לתואר שני נושא אחר לגמרי, צריך לעשות השלמות. זה נכון לכל תואר ראשון שתלמדי.
סגור