פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אלכס | 21:00  09/09/12
ליליאנה, ראשית אני רוצה להודות לך על התשובות זה באמת עוזר. אני מסיים תואר ראשון ומעוניין לעשות הסבה לסיעוד. מטריד אותי עניין אחד: אני קורא גם פורמים אחרים, ואני נחשף להרבה תשובות לגבי ההבדל בין תואר בסיעוד לבין הסבה. זאת ועוד נאמר כי במידה ורוצים להתקדם הכרחי לעשות תואר בסיעוד, ותמיד יעדיפו לקדם בעלי תואר ראשון בסיעוד. איני רוצה לעשות טעיות, איפה אני יכול לדלות מידע לגבי סוגיה זו? תודה מראש!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 07:18  10/09/12
אלכס, אם אתה מוצא הרבה תשובות לשאלה הזו, סימן שהסוגייה מורכבת וכמובן לא חד משמעית. אני יכולה להגיד לך מהניסיון שלי. המקצוע עדיין בתהליכי אקדמיזציה ויש הרבה אחיות שהתואר שלהם אינו בסיעוד. תואר שאינו בסיעוד מאפשר עדיין קידום לרמות ניהול מסויימות - נמוכות יותר (למשל: ראש צוות, סגנית מנהלת מחלקה ואפילו מנהלת סיעוד מחלקתית בבתי חולים מסויימים). בכל מקרה - כדי להתקדם לתפקידי הדרכה וניהול גבוהים יותר(למשל פיקוח, ניהול חטיבתי, הדרכה בבית ספר לסיעוד ועוד...) נדרש תואר שני. את התואר השני כן מומלץ שתעשה בסיעוד (לאחר השלמות כאלה ואחרות). אם אתה בעל תואר ראשון - אין לך מה להתלבט - התוכנית הכי מתאימה לך וכדאית לך זה הסבת אקדמאים לסיעוד.
סגור