פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב, יש לי המון בלבול בנושא כיצד ומהי הדרך הנכונה לעשות הסבה לאחות מוסמכת ואחר כך למיילדת. אני מוצאת המון פורומים והמון תשובות ואין כל כך סדר בנושא. האם יש מרכז או מקום בו אפשר לקבוע פגישה אישית לייעוץ בנושא ההסבה? האם יש מקום בו קיימים גם לימודי ערב? על פי רוב קשה מאוד לעבוד תוך כדי לימודים . האם יש דבר כזה מלגות מחיה + לימודים ? ושאלה אחרונה האם בהתנסויות הקליניות בלימודים יוצא/חובה לסטודנטים להיות במחלקות השונות? גם אם ידוע מראש כי הרצון להיות מיילדת ולא במחלקות אחרות? תודה רבה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:08  26/06/13
כדי להיות מיילדת עליך להיות קודם אחות מוסמכת. לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד מתקיימים רק בשעות הבוקר. התוכנית הינה אותה תוכנית בכל בתי הספר לסיעוד המקיימים את המסלול הזה אבל הפריסה שונה. יש בתי ספר בהם לומדים בין 4-5 ימים בשבוע משך שנתיים ויש שלומדים 3 ימים בשבוע משך שנתיים וחצי. ניתן לקבל מילגה בגובה 80% משכר הלימוד. איני מכירה מילגות נוספות שיעודיות לתוכנית זו. הסטודנטים לומדים לימודים עיוניים וקליניים על פי התוכנית המחייבת. עוברים בכל המחלקות על פי תוכנית מובנית וללא קשר לתחום ההתמחות העתידי.
האם צריך פסיכומטרי בשביל לעשות הסבה למיילדת?
סגור