פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
הסבה לסיעוד | 14:18  02/02/14
שלום ליליאנה, אני מתעניינת בלימודי הסבת אקדמאים לסיעוד שמתחילים באפריל, ויש לי מספר שאלות: 1. מלגת משרד הבריאות- יש מקום כלשהו בו אוכל לקרוא את התנאים המדויקים לקבלת המלגה? למשל מה המרחק המקסימלי בשיבוץ? האם אוכל פשוט להחזיר את סכום המלגה ולא להיות מחויבת לשיבוץ, ללא קנס? 2. איפה אני יכולה לקרוא חומר/להתחיל קצת ללמוד לפני תחילת הלימודים? 3. איזה חיסונים בדיוק צריך לעשות? האם לא מסוכן שאתחסן לפוליו אם יש לי תינוק בבית? 4. ההתנסויות הקליניות הן מעבר לשעות הלימודים שהן 8:00 עד 15:00 ארבע פעמים בשבוע? האם משבצים אותי בבית החולים בו אני לומדת או שיכולים לשבץ אותי באזור מגוריי? תודה רבה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:23  03/02/14
איפה התקבלת?
הסבה לסיעוד | 23:41  03/02/14
אני עוד מתלבטת, לא התקבלתי בינתיים. מתלבטת בין בני ציון להלל יפה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:22  05/02/14
1. בחוזה של משרד הבריאות אין הגדרה למרחק אבל מנסיוננו בנושא השיבוץ הוא במרחק סביר ממקום המגורים. במעמד חתימת החוזה, הסטודנט מפקיד צ'ק ביטחון על סכום המילגה. אם הסטודנט מפר חוזה - עליו לשלם את כל סכום המילגה. 2. תתחילי בלימוד אנטומיה ופיזיולוגיה, קצת כימיה, מיקרוביולוגיה. את יכולה לקרוא גם מה- textbook:medical surgical nursing בעריכת ברונר וסודארט. 3.תקבלי הדרכה בנושא בבית הספר בו תלמדי. 4.כל בית ספר מתנהל שונה. תבררי אצלם. בהצלחה!
סגור