פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום שמי נופר , בת 28. אחרי התלבטויות רבות מה ארצה לעשות כשאהיה גדולה החלטתיללמוד סיעוד. מכיוון שלא רציתילגשת לפסיכומטרי החלטתי ללכת על אפשרות של אפיק מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה. האפשרויות שלי הן או בן גוריון או אוניברסיטת חיפה. האמת שאני חושבת כן לעשות פסיכומטרי כדי ללמוד במכללה עם לימודים פחות אינטנסיביים. המכללה ברמת גן נראית לי כמו משהו שיכול להתאים למרות שהיא יותר יקרה. יש עוד משהו שמטריד אותי חוץ מהאינטנסיביות בלימודים: אני קצת חוששת מלהיות "חריגה בנוף" היות ואני יודעת שבמסלולים האקדמיים בעיקר באוניברסיטאות הסטודנטים הם בתחילת שנות ה 20 לחייהם. כמובן זו לא סיבה לוותר על לימודים אבל עדיין זה קצת מדאיג אותי. רציתי לדעת מה אחוז הלומדים במסלול המלא של התואר שהם בשנות ה30 לחייהם, האם המוסדות של אפיקי המעבר הם מומלצים? האמת חשבתי ללכת על מסלול של תואר ראשון ואחר כך הסבה. אני יודעת שזה נשמע אולי לא הגיוני. הדבר שעומד מאחורי המחשבה הזאת זה ללמוד במסלול פחות טובעני שלוש שנים ואז ללמוד במסלול טובעני של שנתיים, וגם שבמסלול כזה אני לא אהיה כזאת "חריגה" שי רוב הסטודנטים שם הם בני 30. יש גם שיקולים של פרנסה תוך כדי עבודה. שוב אני יודעת שזה נשמע לא הגיוני אבל אני מקווה שתוכלו להבין את ההטלבטות שלי בלי לשפוט. תודה רבה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 10:00  19/02/14
במסלולים הכלליים לומדים גם אנשים בגילאי 30. בעיקר במסלולים לאמהות וסטודנטים עובדים. איני מכירה את אפיקי המעבר כי זה אינו שייך ללימודי סיעוד.
ומסלול כזה קיים רק בבית חולים מאיר או ברמת גן אם הבנתי נכון. לאיזו אוניברסיטה שייך בית חולים מאיר?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:15  23/02/14
במאיר מתקיימת תוכנית לאמהות וסטודנטים עובדים ללימודי תעודה לאחות מוסמכת (ללא תואר). יש סיכוי שבאוקטובר תפתח אותה תוכנית עם תואר (אוניברסיטת תל אביב) אבל המידע עדיין לא בטוח.
סגור