פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
טליה | 14:26  12/10/15
היי, אני תכף מסיימת תואר ראשון ורוצה לעשות הסבה לסיעוד. יש לי מספר שאלות. מה הסיכוי שיקבלו אותי בערך שבועיים שלושה לאחר תחילת הלימודים? כיוון שאין בידי עדיין את הזכאות לתואר וחבל לי לפספס חצי שנה של לימודים ולחכות לאפריל. שאלה נוספת האם יש תנאי קבלה או מבחני קבלה שעלי לעבור? אם כן במה מדובר ומה רמתם? הגעתי לרמת פטור באנגלית במהלך התואר שלי אם זה משנה לשאלתי השניה. תודה רבה
טליה | 14:30  12/10/15
שאלה נוספת, לפני שנתיים היה מימון של 80 אחוז למי שמתחייב לעבוד בגליל, האם באוקטובר או אפריל הקרוב גם מתקיים המימון הזה?
אביב | 22:07  17/10/15
היי טליה אני מתחיל מחר הסבה בזיו, דברי איתי במייל אענה לך על השאלות אם עוד לא הסתדרת. avilevi28@gmail.com
היי אביב, קודם כל שיהיה בהצלחה. עוד לא הסתדרתי ועוד לא קיבלתי תשובות מלבד זה שהתקשרתי לבית חולים ואמרו לי שאאלץ להירשם לאפריל. בכל אופן אשמח לתשובות ליתר השאלות, ולחוויות מימייך הראשונים בזיו. תודה :)
תודה רבה :) אז קודם כל זה היה ברור שלא יאפשרו לך להתחיל אחרי כי ההרשמה נסגרת חודשים שלושה לפני. לגבי תנאי קבלה זה הזכאות לתואר, ראיון אישי, ומבחן באנגלית, בלי מילונית. הפטור מאנגלית לא עוזר, יש אותו לכל מי שסיים תואר, ולכן כולם שם נבחנים באנגלית. מי ששפת האם שלו לא עברית עושה גם מבחן בעברית. לגבי המלגה, יש מלגה של 50 אחוז השם ולא של 80, זה אומר שמשלמים 12 אלף במקום 24. אל תתבאסי על אפריל, יש מלא דברים לסדר לפני שמתחילים והזמן טס, אז תוכלי כבר להתכונן ולהכין את עצמך למיונים. אם יש לך עוד שאלות בשמחה :)
שלום,הייתי שמחה לדעת על מה נבחנים באנגלית..? יש מה להתכונן?
שלום רב, רציתי לדעת האם עדיין המלגה של 50 % בזיו קיימת ובמה היא מותנים
סגור