פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לירון | 15:40  02/11/15
היי, אני רוצה לתחיל מסלול הסבה, אני אמא לבת 9 חודשים, כל הזמן מפחידים אותי שהלימודים קשים והעבודה עצמה עוד יותר...למישהו יש משהו חיובי להגיד? :) והאם יש באמת כל שבוע מבחן? ואיך מבחינת החודשים? תודה לעונים/עונות
בהסבה | 11:35  04/11/15
אהלן לירון. אוכל לומר כמה דברים: ראשית, כדאי לך כמה שפחות לדבר עם נשים כי הן בד"כ מנפחות והיסטריות מעבר למידה, לכן כנראה מתקבל אצלך הרושם הנורא. אין כל שבוע מבחן, זה שקר.. יש הבדל ממסלול רגיל לתואר אקדמי. באקדמיה ישנה תקופת מבחנים בסוף סמסטר ובהסבה אין חיה כזאת. המבחנים נפרשים לאורך רוב המסלול. לעתים בצפיפות לא נוראית ולעתים ברווח. העבודה עצמה תלויה איפה שתהיי ולפי רמת העניין שלך בה כמו בכל עבודה... בבי"ח במחלקות הפנימיות/כירורגיות וכד' העבודה תהיה בד"כ יותר קשה לעומת עבודה בקהילה (קופות חולים וכד') וכך גם המשכורות בהתאם לרוב.
לירון | 22:52  07/11/15
תודה על התשובה החיובית, אכן שונה מי מה שאני רגילה לשמוע :) האם ידוע לך על המלגה? תנאים וכו' היכן כדאי ללמוד לדעתך?!
בהסבה | 14:23  11/11/15
היתה מלגה של 80% משכר הלימוד ממשרד הבריאות, צריכה לבדוק אם היא עדיין קיימת.. היכן כדאי ללמוד? לדעתי, הכי קרוב לבית... ואם יש כמה פחות או יותר שווים אז לקרוא באינטרנט, להשוות, לדבר עם אנשים ולבחור...
ני | 16:31  05/11/15
לא קשה יותר מאשר כל לימודים או עבודה אחרת. כל אחד והבעיות שלו, אולי לא מתאים לך בכלל לצאת מהבית ולהתחיל ללמוד או לעבוד באופן כללי? זה לא באמת שונה מאשר כל עבודה שתהיה לך.
סגור