פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, כמה שאלות... אני בעלת תואר ראשון במדעי החברה ומתעניינת לגבי רישום לאפריל הקרוב. 1. עד כמה הלימודים תובעניים? אמא לתינוק. 2.אפשר לקבל חוות דעת על הסבה בבני ציון או לחילופין המלצה על מקום אחר בצפון? 3. מה הם סוגי המלגות הקיימות? 4. עד כמה עליי לתת משקל לעניין ההירתעות ממחטים, דם וכדומה? מתגברים על המחסום הרגשי ברגע האמת? 5. מה לגבי מצב מציאת עבודה לאחר הלימודים? קשה למצוא עבודה או שיש היצע גבוה לעבודה בבית חולים? 6. מה ההבדל בגדול ובמשמעות בשטח כשעובדים (גם בשכר) בין אקדמאים שעושים הסבה לבין לימודי סיעוד שמשלבים תואר ראשון? 7. אני סובלת מאסתמה קלה, יש לזה חשיבות כלשהי? אשמח לקבל תשובות, מצד אחד מאוד נמשכת ללמוד ומנגד מאוד מפחדת מהלא נודע... תודה רבה!...
1. לגבי ימי לימוד תצטרכי לברר ספציפית במקום בו את רוצה ללמוד - האם זה 3 או 4 או יותר ימים של לימודים. תשאלי גם לגבי ימים של התנסויות (משנה שניה והלאה). לימודים מצריכים למידה, השקעה, לעבור על חומר, את בכל זאת תלמדי מקצוע חדש וחלק תלמדי ממש מהיסוד - כמו כימיה, ביוכימיה ועוד. מנסיון שלי כאמא - את תצרכי רשת בטחון - מי מטפל בתינוק כשאת לומדת? באיזה מסגרת הוא? מי יטפל בו אם הוא חולה (לימודים מאפשרים חיסורים בודדים וזו ממש בעיה להשלים חומר). מה שטוב שילדים גדלים ואת תהיי עם מקצוע מבוקש לכל החיים. אם אין לך בעל ומטפלת או אמא שיכולים לעזור, כדאי לדחות לימודים כי זו ממש בעיה. 2-3 אני לא יודעת. 4 עניין הדם והמחטים - מתרגלים לכל דבר. גם לתמונות של פצעים וסתם אנשים מכוערים וחולים ופגועים. 5 עבודה תמיד יש. בקופת חולים, בבית חולים, בטיפת חלב. 6 אין הבדל בעבודה. עובדים אותו דבר. אם רוצים להתקדם במשרות ניהוליות צריך תואר בסיעוד - ראשון או שני. בשכר אני לא חושבת שיש הבדל. 7. לא. בהצלחה!
סגור