פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום ותודה על קיומו של הפורום (-: ראיתי בטופסי ההרשמה הצהרה על בריאות/קיומה של מחלה כרונית וכן ויתור על סודיות רפואית. יש לי אבחנה של הפרעה דו קוטבית אבל אני נוטלת תרופות בקביעות וכבר 9 שנים שאני עובדת בהייטק בסביבת עבודה תובענית יחסית ולא היה לי התקף. אני מאמינה שמחלתי תעזור לי להיות אחות אמפתית יותר, אבל האם גם ועדת הקבלה תחשוב כך? האם תהיה להם גישה לתיק האישפוז שלי מלפני 14 שנה?האם יש בתי ספר שיותר סובלניים לנושא וכאלה שפחות? הפסיכיאטרית שלי תומכת בשאיפה שלי להיות אחות ויכולה לכתוב מכתב שיעיד על יציבותי ויכולתי לעמוד באתגרים של הלימודים והמקצוע.האם כדאי לצרף מכתב כזה מראש עם הטפסים או רק במידה והנושא יעלה בראיון? ושאלה כללית: האם לימודי הערב בתה"ש נחשבים קשים יותר מלימודי היום בוולפסון? ראיתי שבתוכנית הלימודים של המסלולים המוסנפים לאוניברסיטת תל אביב יש סטטיסטיקה ושיטות מחקר וכן אין קורסי בחירה כמו שיש בקפלן ואסף הרופא המוסנפים לאוניברסיטה העברית. האמנם? תודה רבה וסליחה על אורך השאלות, אנה
ויתור על סודיות רפואית משמעו שהרופאה המטפלת שלך יכולה למסור מידע עליך לוועדת הקבלה, זה כולל התיק הרפואי שלך. לא ידוע לי על הבדלים בין בתי ספר בנושא הזה, את יכולה לנסות להרשם לכמה בתי ספר במקביל ולראות מה גישתם. יש מצבים רפואיים שבהם יש צורך לעמוד גם בפני ועדה של משרד הבריאות לפני קבלת הרישיון. באופן עקרוני את צריכה להציר על מצב בריאותך עוד במעמד טפסי הקבלה. סטטיסטיקה ושיטות מחקר לומדים במסלול הסבת אקדמאים לתואר ראשון בסיעוד. במסלולי הסבה שהם לא לתואר ראשון בסיעוד, אלא מסלולי הסמכה בלבד, לא לומדים סטטיסטיקה ושיטות מחקר. מסלול הסבה עם תואר ראשון בסיעוד נלמד באוניברסיטת ת"א עצמה. כל שאר המסלולים להסבת אקדמאים הם לא לתואר.
סגור