פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
אורלי | 08:21  20/05/08
אני מאוד מעוניינת ללמוד עיצוב חלונות ראווה. רק מתוך הסקרנות-כמה מרוויח מעצב חלון ראווה? לאחר הלימודים אני יכולה להגיע למשכורת של 10,000? לחודש? או שהגזמתי בהערכתי למשכורת של מעצב חלונות ראווה?..
שגב יפעת | 09:37  22/05/08
יש מעצבי חלונות שמרוויחים את זה לחלון- דהיינו עבודה של כמה ימים ויש כאלה שמרוויחים את זה בשלושה חודשים..... זה תלוי כמה את מרשה לעצמך לדרוש וכמה את חרוצה בעיקר... בהנחה שאת מעצבת 10 חלונות בחודש (וזה הגיוני לחלוטין) את יכולה לעשות יותר, כי זה בטח יותר מרווח של 1000 ש' בחודש.... בהצלחה רבה, יפעת שגב אגב, את לומדת את זה בקונספט?
סגור