פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
שלום לכולם... המכללה בתל חי מציעה מסלול של 2752 שעות לימוד אקדמאיות המתפרשות על פני שנתיים וחצי (6 סמסטרים), בסיומן מקבלים תעודת הנדסאי אדריכלות- כולל אישור חתימה עד 4 קומות. אגב ב"קווים" יש מסלול דומה, לפחות על הנייר, רק שב"קווים" אותן 2752 שעות לימוד אקדמאיות מתפרסות על פני חמישה סמסטרים במהלך שנה ושמונה חודשים. ולענייני: מישהו מכיר או שמע על המסלול הזה של הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בתל חי? אשמח מאד לשמוע מסטודנטים או בוגרי המגמה, בעיקר על ההשתלבות הראשונית בשוק העבודה. הרי מעסיק קרוב לודאי יעדיף להשתמש בשירותיו של "האדריכל" בעל התואר, ולא "המהנדס" בעל התעודה המקצועית. ברור לי שבתחום הזה, ובתחומי אמנות בכלל- הרבה מסיכויי מציאת העבודה תלויים בכשרון וביכולת הביצועית, וכמובן כמו בכל עבודה- באישיות של המועמד. אך עם זאת, התאר או הלימודים האקדמיים אמורים לשמש מפתח אח"כ בהתפתחות בקריירה, השתלבות בעבודה ובהמשך החיים. השאלה שלי היא עד כמה הלימודים בתל חי עשויים להקנות לי את המפתח השימושי- אילו דלתות יפתחו בפניי פרט לעבודה כשרטטת??
סגור