פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
מגיל קטן רציתי ללמוד ארכיטקטורה בטכניון..עוד מעט אני משתחררת וכבר מתחילים לחשוב על הלימודים...אבל משהו לא מסתדר לי פה.. לפי מה שהבנתי יש מבחן כניסה, שאותו עושים במרץ, ועדיף לגשת אליו עם ציון פסיכומטרי, אח"כ שמידה ועברתי ההרשמה למסלול נערכת בינואר אחרי שנה, והלימודים מתחילים בספטמבר. איך זה הגיוני שכל תהליך הקבל ללימודים לוקח כמעט שנתיים?! אם אני משתחררת בדצמבר 09, אני אתחיל ללמוד רק בספטמבר 2011, וזה במקרה הטוב שיש לי פסיכומטרי לפני במבחן במרץ... שמעתי שיש משהו לגבי תחילת לימודים באוניברסיטה הפתוחה ואח"כ מעבר לטכניון, אבל איך זה הגיוני שעושים את המעבר הזה בלי מבחן כניסה? אני מתחילה ללכת לאיבוד ולהתבלבל עם עצמי... אם מישהו יודע משהו אשמח לשמוע תודה.
רואי | 14:47  29/07/09
עדי שלום. האמת שנכנסתי לשאלה שלך כי חשבתי שאני אמצא תשובה לגבי קורס הכנה למבחן בארכיטקטורה. בכל מקרה היה לי חשוב לאפס אותך שאת לא צריכה לחכות לינואר 11 כדי להרשם, אפשר להרשם גם בהשנה. כלומר אפשר להרשם לפני המבחן כניסה ולהתחיל ללמוד באוקטובר 2010 בתנאי שעברת את תנאי הקבלה. לגבי הפסיכומטרי, יש מבחן ב13 לדצמבר הקרוב ואח"כ בפברואר ואח"כ בסוף מרץ. אם תגשי לאחד מאלה זה טוב. אם תגשי למועד מאוחר יותר לא יוכלו להתחשב בציון לשנת הלימודים הקורבה אלא רק לזו שאחרי זה. אני ממליץ שתיכנסי לאתר של הטכניון ותקראי את תנאי הקבלה ותראי כמה את צריכה להוציא בפסיכומטרי יחסית לציוני בגרות שלך.
סגור