פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום לכולם! כבר כמה זמן אני יודע שתקשורת חזותית זה פחות או יותר הכיוון שלי (אני אגב בא מעולם האיור והציור) אבל יש לי כמה שאלות ואשמח אם תענו על מה שאתם יכולים/ות מהן: (במיוחד אם יש לכם התנסות אישית עם בתיה"ס בצלאל או מוסררה) 1. מה פרקטית ההבדל בין תואר בצלאל לבין תעודה בעיצוב במוסררה? (בשביל מי שרוצה להתעסק בפרוייקטים חברתיים) 2. מה ההבדל בטיב הלימודים (אווירה, אנשים, תוכן, הוצאות) במגמת תקשורת חזותית או בין בצלאל למוסררה? 3. איפה מוצאים דירת שותפים טובה בירושלים? האם אפשר למצוא תמיכה כספית בנושא זה? 4. במה כדאי לי להשקיע את זמני בחודש הקרוב לקראת מבחני הקבלה לחוגים אלו? איך מתכוננים? 5.איזה סוג עבודות כדאי לי להכין לתיק העבודות? ואיזו צורה הכי טובה להצגת העבודות מול האקדמיה? (מה הם מצפים?) 6. יש לי בגרות מלאה אבל הציון הממוצע לא מזהיר, האם זה ישפיע על סיכויי הקבלה שלי באחד מביה"ס? כן, אני יודע, יש לי הרבה שאלות. :O) תודה רבה מראש!
בועז בלחסן | 05:39  31/01/08
הלו! מישהו? מישהו? (הד הולך ומתרחק)
לילך | 11:38  17/02/08
סורי על חוסר האתיות כלפי הפורום הזה... אבל אם ברצונך לקבל תשובות על שאלותיך כדי לך להיכנס לפורום של תפוז, יש שם הרבה אנשים שמוכנים לתרום מזמנם ולענות לך על שאלות כאלו...וביניהם יש גם תלמידי בצלאל. שווה לך לנסות את מזלך שם!
אמיר נבון | 18:50  12/04/08
הי בועז, תואר בבצלאל אורך 4 שנים, המסלול מוכר מאד בתעשייה ונחשב לאחד התטובים בתחום. בית הספר מוסררה מוכר פחות, ובוגריו מסיימים לאחר 3 שנים עם תעודה ולא עם תואר בתחום. פרקטית, אני מאמין שבשני המוסדות תקבל כלים טובים על מנת לעבוד ולהצליח בתחום. לבצלאל יש שם טוב ומסורת ארוכת שנים שקשה להתחרות בה.. לגבי דירות, אתה יכול לפנות לעיריית י"ם יש שם תכנית עזרה לסטודנטים, בנוסף תפנה למזכירות בצלאל בדבר דירות ומילגות.. על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר ללימודים ולקבלה ללימודים, מומלץ לעבור מכינה. במהלך המכינה תתנסה בטכניקות רבות ותקבל כלים מחשבתיים על מנת לעבור את הבחינות ולהכין תיק עבודות מקורי ומעניין. תיק עבודות יכיל בדרך כלל עבודות אישיות, מקוריות במגוון טכניקות כגון, רישומים, איורים, ציורים, צילומים, גזירות והדבקות, קולאז'ים עבודות בתלת ממד ועוד.. לגבי בגרות, זה פחות חשוב ..
סגור