פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
ליטל | 08:51  14/07/08
עשיתי שנת שרות לאומי אחת.. לא משנה מאיזה סיבה. אני רוצה ללמוד גרפיקה וכל מה שקשור.. האם העניין שעשיתי רק שנת שרות אחת תהווה לי בעייה ללמוד במקומות כמו שנקר, בצלאל וכ'ו..?! מה צריך לכלול תיק העבודות? איזה עיצובים? ושאלה נוספת.. כמה בערך עולים לימודי הגרפיקה? בין איזה מחירים נעים הלימודים? האם צריך תואר?!
מנהל הפורום | 09:25  15/07/08
שלום ליטל, לגבי נושא שנת השירות-זה לא משנה לאף אחד מה עשית, כמה ולמה, מה שכן-זה בטח משפיע עלייך, על אישיותך ואולי יהיה לך חוסר נסיון בדברים מסויימים שאולי לאחרים יהיה בהם יתרון. תיק העבודות אמור לשקף את אישיותך, מי את, מה את אוהבת, מה מציק לך, מה דעתך על...... תיק העבודות אינו רק אוסף אקראי של "דברים שציירתי עם אחותי" , או פיסול , מלאכת יד ויצירה. זהו אוסף עבודות שאמור להעיד על יכולותייך בהעברת מסר, סיפור, ויכולת לרגש. היום-קשה מאד ליצור תיק עבודות איכותי ללא עזרה והנחייה מקצועית. לגבי עלות הלימודים-המוסדות שציינת הם אוניברסיטאות לכל דבר ושכר הלימוד בהם הוא שכר לימוד אקדמי (סביב 10 אלפים ש"ח בשנה-שכר לימוד בלבד) את צריכה לקחת בחשבון שלסטודנטים לעיצוב יש הוצאות שיכולות להגיע לסכום דומה בשנה לא יהיו לך הרבה מחברות וספרים , וההוצאות שלך יהיו עבור חומרים, ניירות, צבעים, מחשבים, וכל העולה על דעתך ואין לזה גבול לא הבנתי את השאלה האחרונה- מה ש"צריך" זה אוכל, שתייה, גבר, אישה תואר הוא לא תנאי הכרחי לחיים אבל בהחלט יכול להעלות את איכותם בהזדמנויות התעסוקה, רמת האנשים שתפגשי, והסטטוס החברתי שלך. בהצלחה אלון ג'משידה - ראש חוג עיצוב גרפי, סטודיו 6B
סגור