פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שביט | 22:03  16/07/08
הייי שאלה?: מה אני צריכה בשביל ללמוד גרפיקה? איזה סכומים של כסף בערך? אני אוהבת את הפוטושופ ולעצב תמונות ולעצב בתים וכל הדברים שקשורים בעיצוב אז זה המקצועות ( גרפיקה ממוחשבת=עיצוב תמונות בפוטושופ ? ) שבשורה התחתונה עובדים איתם אחרי שלומדים אצלכם עיצוב? אשמח אם תענו לי על השאלות האלה כי אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד את זה ולעסוק בזה רק שיש לי כמה שאלות! shavitm7@walla.co.il אשמח אם תענו לי במייל בתודה מראש שביט!
מנהל הפורום | 13:09  20/07/08
היי שביט, תנאי הקבלה ללימודי תואר בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית הם בד"כ הגשת תיק עבודות, מבחן בעיצוב וראיון קבלה. לגבי עלות הלימודים-שכר הלימוד הוא שכר לימוד אקדמי (סביב 10 אלפים ש"ח בשנה-שכר לימוד בלבד) בנוסף לסטודנטים לעיצוב יש הוצאות שיכולות להגיע לסכום דומה בשנה עבור חומרים, ניירות, צבעים, מחשבים, ועוד. בנוסף יש לימודי תעודה בעיצוב גרפי ותנאי הקבלה ושכר הלימוד משתנים ממקום למקום בהצלחה סטודיו 6B
סגור