פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
DaniDi | 14:56  12/09/08
שלום לכולם.. אנחנו רוצים ללמוד עיצוב תעשייתי בשנה הבאה והיינו רוצים לקבל קצת פרטים ממי שלומד את המקצוע בשנקר, H.I.T. בחולון או בצלאל או מכאלה שמבינים. דברים בסיסיים כמו כמה עולה שנת לימודים אחת, כמה עולה כל התואר, כמה עולים החומרים, כמה שעות שבועיות בממוצע, האם ניתן לשלב עם זה עבודה והאם יש אפשרות להדחה באמצע הלימודים במידה והרמה לא מספקת. תודה רבה ושבת שלום לכולם.. דנידי :)
מנהל הפורום | 13:29  14/09/08
היי, אז ככה: 1.העלות לשנת לימודים אחת (במוסדות שהוזכרו) עולה כמו שנת לימודים אקדמית - בסביבות ה- 10000 ש"ח לשנה + - . לזה כמובן יש להוסיף עלויות של שכ"ד אם צריך , נכון להיום אין מענה בדמות מעונות למוסדות הנ"ל כך שיהיה הבדל מהותי בשכ"ד שיהיה תלוי בעיר ובאזור המגורים... 2. עלויות של חומרים תלויות כמובן בסוגי הפרוייקטים שייעשו, אך בממוצע ייעלו כמה מאות שקלים לחודש אם לא "משתוללים". (לפעמים ניתן לרכוש ציוד יד שניה במצב ובמחיר סביר) 3.שעות שבועיות משתנות במהלך התואר, השנה הראשונה בד"כ עמוסה יותר ביחס לשאר, בסביבות 40 שעות שבועיות, אך הזמן שמבלים במוסד גבוה בהרבה ולא תלוי במערכת עצמה, סטודנטים רבים נשארים שעות רבות בסדנאות ע"מ לעבוד מעבר למסגרת שעות הלימודים... 4. לגבי עבודה - בשנה הראשונה זה כמעט בלתי אפשרי, ואם כן זה יפגע בלימודים, רוב הסטודנטים מתחילים לעבוד החל מהשנה השנייה. ישנה אפשרות לעבוד בקיץ בין שנה לשנה ולחסוך, אפשר לברר (לא בטוח) על מילגות ובמקרה הכי גרוע אפשר לעשות הפסקה בלימודים למשך שנה לעבוד ,לחסוך ולהמשיך את התואר... בזמני, בצלאל נתנו הלוואות בריבית נמוכה מאוד (מסובסדת) לסטודנטים שרצו לצאת לחילופי סטודנטים בחו"ל 5.באמצע שנה שניה(בבצלאל), מגישים תיק עבודות שמכיל את כל העבודות שנעשו במסגרת הלימודים ומקבלים חוות דעת וציון מסגל המורים חלק מהסטודנטים יהיו על תנאי ויצטרכו להוכיח את עצמם, ישנו ניפוי של סטודנטים ,בד"כ בשנה השניה, אבל מדובר בבודדים אם בכלל מקווה שעזרתי אביחיתדמור, מעצב תעשייתי ומורה בסטודיו6B
סגור