פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
נעם | 22:12  17/10/08
אמיר שלום, יש לי מס' שאלות 1.מהו המוסד המומלץ ביותר לעיצוב אופנה ויצו' ,בצלאל ,שנקר ,מרנגוני...? 2. מהו השכר למעצב אופנה מתחיל , והאם יש ביקוש למעצבים בארץ ? 3. האם יש הבדל משמעותי בין לימוד אופנה בארץ ולימוד אופנה בחו"ל , בסטאג' בידע בביקוש וכוליי...? תודה!
שלום, אין מוסד אחד שהוא הטוב ביותר. מוסדות אקדמאים – המוכרים לתואר הם בדרך כלל אלו שלהם תוכנית לימודים רצינית ומגובשת ובד"כ גם ניסיון. בארץ – שנקר, בצלאל ו – ויצו בחיפה הם 3 המוסדות המוכרים לתואר בכך. בחו"ל אוכל להמליץ לך על סנט מרטינס בלונדון, האקדמיה לעיצוב באנטוורפן בלגיה, ובניו יורק על FIT ו PARSONS למעצבים תמיד יש דרישה. שכר התחלתי ינוע מתחיל ב 5000 או 6000 ₪ בהערכה גסה. ומשם הגבול הנו באמת השמיים. בגדול מאד זה לא כל כך משנה היכן תלמדי. אלא מה את רוצה לעשות עם הלימודים אח"כ. תלמיד שאפתן שלמד בארץ יכול להצליח בגדול בעולם – ראי כדוגמא את אלבר אלבז מעצב הבית של בית לאנוון בוגר שנקר לשעבר ונחשב לאחד המעצבים המובילים בעולם האופנה. בהצלחה, ערן פינגר, ראש חוג עיצוב אופנה בסטודיו 6B
סגור