פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
עדנה | 11:44  27/11/08
שלום אמיר נבון מנהל הפורום, אשמח לקבל עצה מקצועית: מאז ומתמיד נמשכתי לתחום עיצוב הפנים. תמיד עיצבתי בתים ודירות לחברים, ללא תשלום, וללא ידע מקצועי אבל בהצלחה רבה. כמובן שגם לא לקחתי תשלום. היום אני מעוניינת ללמוד את המקצוע בצורה מקצועית. השאלה שלי: האם לא מאוחר מדי? אני מניחה שהתחרות בתחום גדולה. (אני בת 40 ,עוסקת בהוראת מחשבים) אם כן - איפה מומלץ לי ללמוד, לא לימודים מתישים , משהו כמו קורס של שנה, פעם בשבוע. מה דעתכם?
שלום עדנה, קודם כל אף פעם לא מאוחר מדי. התחרות בשוק אכן גדולה אך עם אמביציה נכונה ויכולות בהחלט ניתן להתקדם בתחום,תשובה זו קבילה לגבי כל מקצוע! לא?! אין קוסמות רוצה להתקדם תשקיעי. אחוז נכבד מקרב הסטודנטים שלנו הינו בגלאים שלך , כאלה המעוניינים לעשות הסבת מקצוע או לבחון האם באמת המקצוע הזה מתאים להם. כמו כן ישנם מספר סטודנטים הנמצאים בדיוק בסיטואציה שלך, כאלה שאכן עזרו ועשו פה ושם חללי בתים אך מעוניינים להעמיק בצורה יותר רצינית ומקצועית. את מוזמנת להשאיר את מספר הטלפון שלך או ליצור קשר עמי דרך הסטודיו לשיחה יותר מעמיקה. 03-5669982 בברכה, זיו קריכלי, ראש חוג עיצוב פנים בסטודיו 6B
סגור