פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שירה | 11:42  06/01/09
שלום, אני בעלת תואר שני בסוציולוגיה ומעוניינת ללמוד עיצוב פנים ולעסוק בזה. האם תעודה בתחום תספיק כדי לעבוד בו ברצינות? האם ניתן לקבל חוות דעת על התעודה והמסלול במכללת אורט (לימודי ערב, שנתיים וחצי)? תודה!
שלום שירה, כיוון שגם לנו בסטודיו 6B יש לימודי תעודה בעיצוב פנים, אנחנו מנועים מלתת חוות דעת על מוסדות אחרים, אך באופן כללי כשאת באה לבחון את המוסדות ללימודי תעודה כדאי להתייחס למספר פרמטרים: היכולת של הקורס לספק נסיון מעשי רב ככל האפשר, בניית תיק עבודות איכותי וממוקד, חשוב להגיע למקום ולהתרשם מהציוד שם: מעבדת המחשבים וחללי העבודה למשל, רמת המורים, תנסי לדבר עם תלמידים במוסדות השונים. מנסיון שלנו, תלמידים שמסיימים אצלנו לימודי תעודה מקבלים מספיק כלים על מנת לעסק בתחום, וכמו בכל מקצוע זה בעיקר תלוי באמביציה שלך וברצון שלך להשקיע בלימודים. בהצלחה
טליה | 07:45  18/10/09
אני מבינה , כי עיצוב מטבחים הוא ללא ספק, תחום למידה שנכנס בעיצוב פנים. נכון שעיצוב פנים , הוא עיצוב הבית, אבל יש גם עיצובים בתוך חללי הבית, אני החלטתי ללכת ללמוד את הנישה הזו דווקא, אבא שלי נגר וזה יעזור לעסק להתקדם צעד נוסף. התחלתי לברר היכן המקום האטרקטיבי ביותר ללמוד, ישלמישהו המלצה טובה?
סגור