פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
הבצורת בפתח וכבר 5 שנים הגשמים מתמעטים יש צורך גובר לחסוך במים, ברכות נוי, מפלי מים ומזרקות מים בחוץ המשותף להם אידוי רב כתוצאה מחשיפה לאוויר ולשמש, מצד שני ארץ על הגבול המדבר דורשת מראה מרענן ומצנן ומרגיע ולכן לא צריך לוותר על המים אך יש לנהוג בחוכמה, בחוץ יותר לא ברכות נוי מפלי מים, ולא מזרקות עם ברכות אידוי חשופות אלה רק מזרקות מים עםמאגר מים תתקרקעי עם חיפוי אבנים נגד אידוי, ובכלל כדאי להתחיל להכניס את המים פנימה לתוך הבית/משרד/מסעדה וכדומה וגם שם לכסות עם אבנים, באתר המצורף תמצאו כמה דוגמאות לכך כמו מזרקת מים עם לוח פסים שחור הממוקמת בתוך נישה בסלון מחופה בחלוקים שחורים או עמוד מים בתוך מסעדה שכלי הקיבול מכוסה באבנים. שימרו על המים ונהגו בהם בחוכמה
נור | 13:50  15/06/09
אני גם עכשיו כשאני משפצת את ביתי עם מטבחי טופז אני ביקשתי מהם להתקין לי בתוך הברזים את החסכמים האלו שאמורים לווסת את הזרימה שייצאו פחות מים בכל פעם שעושים את זה וגם אני מתקינה עכשיו בכל הניאגרות והמקלחות. ואני אפילו מנסה לעשות איזה טריק של איכשהו להעביר את המים מהמקלחת להשקיית הגינה אבל אני צריכה לבדוק איך אני מבצעת את זה בפועל בלי להרוס לעצמי את הגינה.:)
סגור