פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אורית | 23:03  10/02/09
שלום אני רוצה לעשות מכינה בסטודיו 6B , אני מעוניית ללמוד בהמשך עיצוב גרפי-תקשורת חזותית. אבל אני קצת חוששת מכיוון שעיצוב גרפי זה התחיל בתור תחביב אצלי ואני לא טובה בלצייר או לאייר ואני לא יודעת אם יש לי יצירתיות ( ולפי מה שביררתי באינטרנט אלו דברים מאוד חשובים ועל זה מתבסס על המכינה או הלימודים בהמשך) אז האם אני צריכה לוותר על התחום מחוסר ניסיון? ועוד שאלה: האם במכינה או במוסד אקדמי מלמדים את תוכנות הפוטושופ? תודה.
שלום אורית, כדי לברר אם תחום מסויים נכון לך אין דרך טובה מדרך ההתנסות. מכינה תאפשר לך התנסות בכלים רבים אשר יאפשרו לך להבין האם התחום מתאים לך או לא. אין צורך בידע מוקדם. אנחנו מקנים כלים טכניים וכלים לחשיבה יצירתית וכן חושפים אתכם לתחומי העיצוב השונים. לאחר שלב זה עוברים לפורמט אישי של הנחיות אישיות ומנחה יעבור איתך על כל העבודות שיצרת ותבחנו יחד במה את חזקה, מה כדאי עוד לחזק וייתן דעתו על מידת התאמתך לתחום זה או אחר במכינה לא לומדים תוכנות באקדמיה - כן בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
ארז | 14:38  22/02/09
אסור שתחשבי על עצמך בתור לא מוכשרת מספיק או יצירתית...זה הלחם של לימודי עיצוב כלשהם. טכניקה ותוכנות ניתן ללמוד...אבל יצירתיות לא.לכי על זה ! בהצלחה! (אני ב H.I.T חולון http://www.hit.ac.il/web/units.asp?cat=89)
אורית | 16:05  22/02/09
אבל אחרי התלבטויות רבות אני חושבת שאלך על תואר הנדסאי... מכיוון שאני מכירה מישהי שעשתה מכינה בסטודיו 6B והיא אמרה לי שעד שהיא נכנסה למכינה היא חשבה שהיא יודעת לצייר אבל היא הבינה שהיא ממש לא!!! אז היא עוד יותר הלחיצה אותי... בכל אופן תודה אבל אני מנסה לברר על מקומות שאפשר ללמוד תואר הנדסאי.
שלום אורית, קורסי המכינה בעיצוב, מתמקדים במתן כלים ראשונים ויסודיים למתעניינים בלימוד תחומי העיצוב השונים. מכינה יכולה לעזור בהכנת תיק עבודות ובארגון החומר הנדרש. המכון הטכנולוגי חולון .H.I.T מציע מכינה בנושא עיצוב וכמו כן גם לימודי תואר ראשון B.Design בתקשורת חזותית. בתום הלימודים יכולים הסטודנטים להשתלב בנישות שונות בתחום העיצוב בשוק העבודה. במידה ותרצי לקבל מידע רלוונטי נוסף את מוזמנת לשלוח את פרטייך לכתובת המייל –exsd@hit.ac.il ואנו נשיב בהקדם. בהצלחה, יפעת, נציגת H.I.T, המכון הטכנולוגי חולון
סגור