פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום, אני מתלבטת בין לימודי אדריכלות ללימודי עיצוב תעשייתי. רציתי לשמוע קצת על הלימודים מנקודת המבט של הסטודנטים. האם אתם חושבים שבחרתם במקצוע המתאים לכם? מה תוכנית הלימודים באדריכלות כוללת אופן כללי? האם יש ביטוי לאומנות בתוכניות הלימוד? אשמח אם תעזרו לי, תודה, שחף.
לירון כהן | 23:27  25/02/09
אני למדתי ארכיטקטורה בויצ"ו חיפה..הלימודים משלבים גם תחום יותר מעשי (תכנון ועיצוב מוצר וכו') וגם אמנותי.התוכנית כאן כוללת קורסים מעשיים,קורסי תאוריה והיסטוריה של ארכיטקטורה,והכל מאוד מאוד מעניין.אם יש לך עוד שאלות ספציפיות אשמח לענות.
אני מעצב תעשייתי. עיצוב תעשייתי הוא הרבה יותר מורכב מארכיטקטורה כי הוא כולל התמודדות עם הרבה יותר רבדים. מצד שני אין הרבה סיפוק בעבודה בעיצוב מוצר בארץ והפרנסה לא משהו בכלל. אם את מחפשת משהו עם ביטוי אומנותי, אין לך מה לחפש בעיצוב תעשייתי, זה מקצוע שמשלב הרבה ידע טכני ותובנות עסקיות. ארכיטקטורה זה הרבה יותר גחמתי ואומנותי ופלצני... לכי על זה.
עיליי | 09:50  07/12/09
מישהו יודע אולי אם בלימודי אדריכלות מלמדים גם על בנייה ירוקה ואיך מומלץ וכדאי לעשות את זה? פשוט לאחרונה קראתי על יורם קראוס שבונה בשיטת הבנייה הירוקה וזה הדליק אותי.. זה נשמע לי חשוב מאין כמוהו ומשמעותי.
סגור