פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
dani | 11:23  04/03/09
שלום ברצוני לדעת היכן אני משיג חומר לימוד בנושאי טקסטיל בחירת בדים ותפירה אני עובד במחלקת הנדסה ויש לנו במפעל המון מוצרים מטקסטיל שאנו רוכשים אותם מספק חיצוני ולא כל כך יודעים איך לבקר אותם מה הבדים הכי מומלצים מה חוזק הקריעה של החוט וכל הנושאים הללו האם יש מקום שאני יכול לקבל את הסיוע?
שלום דני, כמות החומר שאתה מחפש הנה עצומה ובודאי שאינה יכולה להיות למידה בהתכתבות בלבד או בקריאה מספרות מקצועית. ובכל זאת אתן לך 2 מקורות שיעזרו לך : הראשון ספריית שנקר בה תוכל למצוא חומר רב בכל מה שציינצ אך במידה תיאורטית בלבד. השני גם בשנקר. לשנקר ישנה מעבדה של מארקס אנד ספנסר לבדיקת בדים ומוצרים ובין השאר ניתן לבדוק שם שחיקה, קריעה החלקת תפר וכו'. בהצלחה רבה פינגר ראש חוג אופנה סטודיו 6B
סגור