פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
יהונתן | 09:40  23/09/09
אני מעוניין ללמוד אדריכלות וארכיטקטורה. אני נמשך לכיוון הזה משום שמאוד מעניין אותי התחום. אינני יודע במה כרוכים הלימודים הנ``ל ועם מה צריך לבוא לקראתם. האם יש ספר כלשהו, חומר ברשת או כל דבר שיכול לעזור לי להבין יותר בתחום? עוד שאלה קטנה וכללית.. למה כדאי לי לשים לב לפני שאבחר מוסד לימודים? תודה לכולם!
היי יהונתן, לימודי אדריכלות אורכים כ 5 שנים התכנים בהם רבים ומגוונים ממקצועות עיונים כמו פילוסופיה , סוציולוגיה , מבוא לכלכלה, דרך תולדות האמנות האדריכלות והעיצוב נושאים טכניים יותר כמו מתמטיקה, פיזיקה, פרטי בניין, שרטוט , תוכנות מערכות (אינסטלציה , חשמל , מ"א ועוד...) דרך סדנאות בתלת ממד ובדו ממד כמו רישום, פיסול , מודלים... ועד לימודי התכנון בסטודיו בו מיישמים את כל המעגלים האחרים ומתכננים פרוייקטים בקנ"מ משתנים מתכנון אורבני ועד וילה. ישנם 5 מוסדות בארץ המקנים תואר בתחום: בצלאל, אוניברסיטת ת"א, טכניון, ויצו חיפה ואריאל. בכולם יש צורך בבגרות מלאה. בחלקם יש ציוני סף במתמטיקה ובאנגלית בכולם מלבד בצלאל יש צורך בבחינה פסיכוטכנית. ויצו חיפה דורש תיק עבודות היתר לא. בכולם יש בחינת כניסה בדו או בתלת ממד או בשניהם ובחלקם נערך ראיון אישי עם המועמד. חשיפה לאדריכלים ופרוייקטים באדריכלות תמיד תתרום. אינטרנט וספריות הם המקורות מידע מצויינים. על מוסדות הלימוד ניתן ללמוד מביקור בהם, שיחות עם סטודנטים הלומדים במוסדות השונים יכולות לעזור, שים לב לאזור, לאוירה לסוג האנשים שלומדים במוסד, לתכנים הנלמדים והמינונים שלהם. אלה שיקולים שיכולים לעזור להגיע להחלטה. מאחר וזו משימה לא פשוטה להתקבל ללימודי אדריכלות, ההמלצה תהיה להרשם למספר מוסדות ואולי בסופו של דבר יתמזל מזלך ותוכל לבחור ביניהם. לפרטים נוספים על אופן ההכנה לשלבים ולמוסדות השונים אתה מוזמן לפנות ל 1800360366 ולהגיע לפגישת ייעוץ אישית בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B סטודיו6b
סגור