פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום לכולם! אני מעוניינת ללמוד עיצוב פנים ולא יודעת מה יותר טוב לשוק-תואר או לימודי תעודה. אני נוטה ללימודי תעודה מסיבות כספיות ומבחינת זמן, אבל אני מפחדת שעם תעודה אני לא אוכל לעבוד בתחום כמו שאני באמת רוצה. בנוסף אני רוצה לדעת האם כדי להתמקד באדריכלות יותר מאשר בעיצוב פנים. תודה ויום ניפלא.
שלום אסנת, קודם כל לעניין אדריכלות לעומת עיצוב פנים:תואר באדריכלות הוא תואר בן 5 שנים העוסק בקנ"מ רבים של סביבת האדם, מתכנון אורבני ועד תכנון של וילה, לעמות תואר בעיצוב פנים שהוא תואר בן 4 שנים המתמקצע בקנ"מ אינטימי יותר. אדריכלות לא ניתן ללמוד ללימודי תעודה אבל עיצוב פנים כן. לאחר לימודי תואר ייתכן ויהיה לך קל יותר למצוא עבודה, אבל קחי בחשבון שהרבה מהמעצבים שעובדים בשוק אינם רק בעלי תואר ולאנשים טובים תמיד תהיה עבודה. לכן את צריכה לקבל לדעתי את ההחלטה על בסיס שיקולים כגון: זמן ותקציב - האם את מסוגלת להשקיע 4-5 שנים כל יום בלימודי תואר,והאם חשובה לך החוויה של ללמוד באקדמיה, שזה גם כן שיקול חשוב. ביום חמישי הקרוב אנחנו עורכים ערב פתוח שיהיו בו אדריכלים ומעצבים ואת מוזמנת לבוא להתייעץ איתם: 1-800-360-366 בהצלחה
סגור