פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שני | 14:32  29/11/09
שלום. רציתי לדעת אם במהלך המכינה שעוברים בסטודיו B6 ניתן לקבל ייעוץ והכוונה לגבי מקצוע או שניים שקיימת התלבטות לגביהם? לדוגמא- אני מאוד מתלבטת בין אדריכלות לבין עיצוב פנים מכיוון ששניהם מעניינים אותי ואני עדיין לא יודעת מה יותר מתאים לי. השאלה שלי האם במהלך המכינה עוזרים ומייעצים לאותו תלמיד איזה תחום יותר מתאים לו?
היי שני, למכינה שתי מטרות עיקריות: הראשונה היא לעזור לך להבין מהו התחום המתאים לך ביותר, והמטרה השנייה היא לעזור לך להתקבל. הסמסטר הראשון של המכינה והפגישות האישיות שתעשי לאחר מכן עם מנחים יעזרו לך למצוא את התחום המתאים לך ביותר. בהצלחה
סגור