פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום לכולם, אני עובדת כרגע בתחום מחשבים ורציתי לשלב לימודי ערב בעיצוב פנים אשמח אם תייעצו לי היכן הכי כדאי ללמוד מכל המקומות שנמצאים בשוק. הייתי בייעוץ בינתיים שמכללה אולטימה שנמצאת בגעש - זה לימודי שנתיים פעמיים בשבוע ערב וביררתי גם בשנקר - לימודים פעם בשבוע במשך שנה לא מובן לי מה הפרמטרים שאני אמורה לבדוק ומה הכי יתרום לי . איזה מקומות יש להם שם טוב בשוק מחפשי העבודה למשל? לאן הייתם ממליצים לי לפנות ? ומה עלי לברר כדי לקבל את ההכשרה הנכונה?
הי מירב, אני נטע מהמכון הטכנולוגי חולון - היחידה ללימודי חוץ. אנו מציעים מסלול שמותאם בדיוק לאנשים כמוך - מקצועי, תכליתי ומתאים למי שעובד במקביל. הדגש על פרקטיות, והסגל רובו ככולו מהמסלול האקדמי שלנו. מוזמנת לבדוק את תכני הקורס וכן לראות בדיוק את תנאי הקבלה המפורטים. אשמח מאוד לעמוד לרשותך בכל שאלה, בהצלחה לך נטע המכון הטכנולוגי חולון H.I.T
מירב | 17:08  17/03/10
סגור