פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
נטלי | 15:46  29/12/09
הייתי רוצה לדעת את כל הדברים לגבי עיצוב תעשייתי.. מה עושים?מה לומדים?איך מתקבלים? מה נדרש כדי ללמוד את זה? איפה הכי כדי ללמוד? מה השכר שמעצב תעשייתי מרוויח?האם יש ביקוש לעבודה הזו? ועוד פרטים אם אפשר..כל מה שצריך לדעת.. תודה רבה רבה ויום-טוב!!!! =)
הי נטלי אני נטע מהמכון הטכנולוגי חולון H.I.T. האם יש ביקוש וכמה מרוויחים? השמים הם הגבול... אנו מציעים מסלול לתואר לעיצוב תעשייתי. ההרשמה החלה וננעלת במרץ. מציעה לך להגיע אלינו ליום הפתוח, שייערך ב 3.2.09 ובו תוכלי לפגוש את ראש המחלקה, סטודנטים ובוגרים שלנו ולקבל מידע חשוב. מוזמנת לגלוש לאתרנו לקרוא אודות תנאי הקבלה, דרישות ותוכנית לימודים. מאחלת לך הצלחה נטע המכון הטכנולוגי חולון H.I.T
רוני תוסף | 11:29  05/06/10
לרוב צריכה נבונה של ויטמינים תביא בעקרון לצמצום רגיל בחומציות, מתוך כך שבימים האחרונים קריטי לרכוש תוספי מזון שנקראים אבקת חלבון לאנשים שמתאמנים עם רגישות לחומרים מינרלים. כנזכר למעלה בהרבה מקרים בשנים עברו קניה ושימוש ברמה קטנה של ויטמינים מתזונת תוספי מזון תאפשר לקיבה חלופה של עיכול יותר עדיפה בעקבות רמת חלבונים גבוהה בקיבה באותה עת. כנכתב לעיל למיטב ידיעתי בלי ספק עידן שלם בו מוסיפים חלבונים במסגרת תוספי מזון למעשה באופן מוגרל, כיוון שגידול שגרתי עוד פעם בתזונת אבקת חלבון רוב הסיכוים יסייע מאוחר יותר לצבירת מסה. כמובן יש לתוספת ויטמין לתפריט יתרונות הן מבדיקה כלכלית והן בריאותית באופן שנתפס כ"כ אפקטיבי גם לדוגמא תוספי מזון באקדמיה בחקר מינרלים. היות וחוקרים אומרים שמדובר בבעיה מיטבית, חברי הטוב דימה פולרד מוסיף אבקת חלבון ולעיתים תוספי מזון וכן ויטמינים בשל המלצה זו. אף על פי שככה"נ שאתם לא מקיימים תזונת חלבונים או ללא ספק תוספת ויטמין, עבודת מחקר שבוצע בפולין גילה שבעקרון אין סיבה במרבית המקרים למורא זאת אומרת בימים האחרונים אין כורח בריאותי כזה. כך חשוב לדעת לפני שנתחיל לבדוק השפעה של חלבון בנוי תוספי מזון– לפי מיטב הבנתי צריך לקחת כל פירוש בערבון מוגבל. כפי שמציינת ד"ר מיטל פולינסקי מצד אחד לאחרונה רואים דוקטרינות של תזונה מתקדמת של מינרלים ברגע זה של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית מתוך כך שאין בהם תוספי מזון. אך למעשה החוקר אמיר אלטרמן אומר שפעם חקר התזונה הביא סיבות רבות מדוע מומלץ לאכול תפריט המכיל אבקת חלבון או מולטי ויטמין וכן מינרלים באופן מיטבי זאת אומרת צריכה פעוטה כדי להגיע לשיא תוספי מזון.
סגור