פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני מעוניינת ללמוד עיצוב פנים ואדריכלות. אתחיל בזה שאני בכלל לא יודעת אם ללמוד לימודי תעודה או תואר, איך מקצוע זה תופס בשוק כשיש תואר וכשיש תעודה?!? דבר שני, האם משנה בתחום זה לימודים שאינם בפיקוח משרד התמ"ת? רצוי שהלימודים כן יהיו בפיקוח או שלא רלוונטי במקצוע זה?
שלום לורן, מאוד תלוי האם את מעוניינת בלימודי עיצוב פנים או באדריכלות כיוון ש אלו שני תחומים שונים. אדריכלות הוא עיסוק שדורש רישוי ולכן על מנת להיות אדריכלית רשויה בהמשך הדרך עלייך לעשות תואר מוכר באדריכלות. תואר כזה ניתן ללמוד בטכניון, בצלאל, אוניברסיטת ת"א, ויצו חיפה ואריאל והוא נמשך 5 שנים. את רשיון האדריכלות ייתןן לך משרד התמ"ת לאחר שיהיה ברשותך תואר (BARCH) וכן לאחר שתשלימי שלוש שנות סטאז'. עיסוק בעיצוב פנים אינו מצריך רשיון אך מצריך ידע רב. ניתן למצוא מוסדות טובים לעיצוב פנים שאינם מלמדים לתואר, גם במקרה של מוסד כזה חשוב לבחור לפי ותק, צוות המורים, תנאי הלימוד, הכנה לשוק העבודה וכו'. שוק עיצוב הפנים ככל תחום עיסוק אחר הוא שוק רווי. יש חשיבות למוסד בו למדת, להכרה בו בשוק ולרצינות תכניו. אין להפריד מכך גם את יכולותיך בתחום ואת האופן שבו תבחרי לשווק את עצמך. את מוזמנת להגיע לפגישת יעוץ אצנל בסטודיו 6B עם אחד המורים לקבלת פרטים נוספים. בהצלחה, לילך מרזר, סטודיו 6B
לורן אסולין | 17:06  17/03/10
לורן אסולין | 17:07  17/03/10
עיצוב פנים
סגור