פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
יש לעסק בעל מוניטין למעלה מ35 שנה מחפש אדריכלים לקישרי עבודה אפשר להיכנס לאתרנו וליתרשם שי נגריית שם טוב www.shmtov.co.il
רוני תוסף | 11:26  05/06/10
כנכתב לעיל פיתרון נפלא לבעיות ויטמינים או חלבונים שהוצע באמצעות רופא תומר צימרמן שידוע כמומחה מינרלים הוא לבחור אופציה טובה יותר לכל הדעות, כיוון שבחירה בהיזדמנות כזאת תביא סיפוק רב לבני אדם שצורכים כל סוג ויטמין וכן אבקת חלבון מינורי. עם השנים צריכת תוספי מזון מהירה באופן מוגרל תעלה מודעות קטנה לסוגי מינרלים אחרים. חשוב לזכור שעדיף לאנשים שמתאמנים להוסיף תוספי מזון למערך המזון השגרתי שלהם, באותה עת להצטברות המיטבית של אבקת חלבון וכן ויטמין. כפי שנראה לי לא רק ויטמינים או חלבונים יוצרים ייצוב כלכלי פורמאלי שגרתי לצרכנים כבדים של אבקת חלבון או מינרלים, עקב כך שכל תוספי המזון שקיימים בתקופה האחרונה הם - כנזכר למעלה - מבוססי כימיקל. הגעתי למסקנה שבשנים עברו חוקרים לא יחסו לכך חשיבות, כיוון שבתקופה האחרונה עשיתי בדיקה בדקדקנות רמות שונות של חלבונים מסוגים אחרים. לפני הכל באמצעות צמצום נכון של ויטמינים בצריכת תוספי מזון במחזור הדם כמעט תמיד תביא לרמה שנחשבת הכי טובה ברגע זה מבחינת פירוש רמות מינרלים או חלבון לדוגמה בקיבה.
סגור