פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
רציתי להירשם ללימודי עיצוב פנים לתואר במכללות הגדולות והמוכרות אבל נזכרתי מאוחר ונסגרו כל ההרשמות ומה שנותר לי לעשות זה להמתין עוד שנה ולנסות להתקבל.מבחינתי זה בזבוז זמן לכן פניתי למכללת קווים שמסתבר ששם אוכל לצאת עם תעודה בסוף 2011.זה נשמע טוב אבל אני לא יודעת אם הרמה שם מספיק טובה ואם הם נחשבים כשארצה לפנות למקומות עבודה? לא היה אכפת לי לנסות שם כי בכל מקרה אני לא אעשה כלום בשנה הבאה רק שהשכר לימוד שם הוא 23600!! שזה סכום עצום בשביל סתם לנסות..אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי איך אפשר לברר...
שלום רות, אם את לא בטוחה שאת רוצה ללמוד עיצוב פנים אולי כדאי שתעשי קודם מכינה שתכיר לך את מקצועות העיצוב ותעזור לך להכיר את תחומי העיצוב השונים וגם תכין אותך לקבלה ללימודים במידה ותחליטי שזה התחום שאת רוצה ללמוד. אם החלטת לוותר סופית על לימודי תואר ולהתמקד בלימודי תעודה אז כדאי שתבררי בכמה מוסדות ללימודי תעודה לפני שאת נרשמת-בקשי להשתתף בשיעור נסיון, לשוחח עם בוגרים ולאחר מכן לקבל החלטה בהצלחה
יש לי חברה שלומדת עיצוב פנים בספיר, שנה ב'. מאד מרוצה מהמסלול, שכל הלימוד נמוך בהרבה ממה שציינת. הבנתי שלומדים שם את התכל'ס הדרוש למקצוע. ממליצה לך לבדוק. אני לומדת שם עיצוב גרפי.
יפית | 10:07  20/09/10
של עיצוב פנים קשור גם לעיצוב גינות וכן הלאה ? כי אני מעניינת יותר בתחום הזה.. אני אוהבת מאוד לעצב גינות החל מריהוט לגינה וכלה כמובן בצמחיה בה. גינות נוי זו האהבה הגדולה שלי והייתי שמחה לדעת איפה אני לומדת את זה והאם זה במסגרת לימודי עיצוב פנים. תודה רבה!
סגור