פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני נורא מתלבט האם להשלים בגרות+פסיכומטרי לתואר ולהתחיל מסע ארוך וקשה להיות אדריכל או ללמוד לימודי תעודה כבר עכשיו שנתיים וחצי ולנסות לעלות משם ולהגיע למשכורות יפות?
היי רן, אם אתה רוצה להיות אדריכל עלייך ללמוד לתואר בן 5 שנים. אין לימודי תעודה באדריכלות, אבל יש לימודי תעודה בעיצוב פנים שיכולים לתת לך את הכלים המקצועיים על מנת לעסוק בתחום. אתה מוזמן להגיע אלינו לפגישת יעוץ והכוונה לגבי ההבדלים בין לימודי תואר ולימודי תעודה: 1-800-360-366 בהצלחה
עמית | 09:18  03/08/10
האם אדריכלות גם מקנה לי את האופציה להיות לדוגמא קבלן בנייה? או שזה שני דברים שונים?? אני הייתי רוצה לעסוק בתחום הנדל"ן אבל להתעסק יותר בתחום הבנייה הירוקה כמו יורם קראוס.. האם תואר ראשון באדריכלות יעזור לי מהבחינה הזו? תודה רבה מראש...
רוני תוסף | 00:36  24/08/10
אף על פי שבנושא קורס פסיכומטרי בתיכון יש חילוקי דעות גדולים, קורס פסיכומטרי בתיכון הינה אופציה נפלא לתלמידים שרוצים לסיים את העניין הזה כמה שיותר מוקדם ולא לדחות את הלימודים הקשים עד אחרי הצבא.פרט לזה קורס פסיכומטרי בתקופת התיכון ממומן פיננסית באמצעות ההורים מה שלא יקרה אחרי תקופת הצבא, נשים וגברים גורסים שבתקופת התיכון זאת אופציה אידיאלית לגשת למבדק פורמלי הואיל ואתה גם ככה נמצא בשלב הלימודים אז להתכונן לעוד מבדק פעוט אחד וקטנטן זה לא כדאי. אך בפועל נשים וגברים גורסים שלימודי קורס פסיכומטרי דורשים המון השקעה וזמן ולנערים בתקופת התיכון אין את הזמן הדרוש לכך, על כל פנים יש להם מסיבת סיום על הראש יציאות בילויים הבגרויות של בית הספר וצריך לעשות את זה בימים עברו אחת ובצורה אולטימטיבית ולא שלושה פעמים ולהתאכזב. הלוא קורס פסיכומטרי פרטי או בקבוצה בתקופת התיכון או אחריה יכולים לעלות המון מאוד כסף, בכדי לחסוך מעט כסף או להיות הפתרון המיטבי לאלו שמצבם כלכלית לא בשמיים קיים קורס פסיכומטרי ללא ספק בחינם.משום שהיא אפשרות מדהים לתת הזדמנות לכל אותם אנשים שרוצים לגשת לסקירה ואין להם את ההזדמנות בעקבות סיבה כלכלית, קורס פסיכומטרי בחינם היא אפשרות יותר מאופטימלית. לכל אלו שהחליטו ללמוד קורס פסיכומטרי לבד זהו גלגל ההצלה האולטימטיבי בשבילו, מכיוון שבמהלך הלימודים שגם ככה הם בחינם מעניקים לתלמיד המון תרגילים שלכל הדעות מכינים אותם ושלל מבחנים לדוגמא. הירשמות לקורס פסיכומטרי בשנית צריכה לעורר מחשבה רבה אצלנו הרי כנראה שלא בעבר נתקלנו באלפי נציגים העומדים בקניונים ומאכילים אותך שקרים על כמה שהם קורס פסיכומטרי שנחשב הכי טובים בארץ, על כל פנים השאיפה היא למצוא את הקורס האופטימלי עבורך שמבטיח תמורה לכספך. קורס פסיכומטרי בזמן תיכון הוא הזדמנות מצוינת ועדיפה יותר לתלמידים להתנסות בבחינת הפסיכומטרי, אם כי הקורס הינו מוזל ומסובסד מבדיקה פיננסית וגם אם הציון לא אחלה ניתן לנסות שוב ובשנית. קורס פסיכומטרי בקבוצה אינו מתאים לכל אחד משום שכמעט ואין פרופרציה אישי והלימודים מתבצעים בצורה גלובאלית יותר במרבית המקרים בביקורתיות, משום שמכוני קורס פסיכומטרי מנסים למשוך יותר ויותר בני אדם אליהם הם מרבים להשתמש במילים קורס אישי המעניק יחס יותר אישי ואופטימאלי.
סגור