פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שני | 22:37  03/08/08
אני רוצה להתחיל ללמוד רפואה סינית וצמצמתי את האפשרויות לשתיים: מכללת ברושים ומכללת מזרח ומערב אינני יודעת במה לבחור התענינתי וקיבלתי מאנשים דעות שונות. האם יש הבדל מהותי בחומר הנלמד?? האם ליוצאים מבית ספר מסוים יותר קל להתקבל לעבודה אחר כך?.
גיל וינבאום | 10:56  04/08/08
שלום שני! שתי המכללות שבחרת בהן הן מכללות לגיטימיות ובעלות תוכנית לימודים מקיפה וראויה ברפואה סינית. אני ממליץ בחום "לעשות שיעורי בית": לכי לימים פתוחים/ מבדקי התאמה/ ראיונות אישיים. בדקי את סגל המרצים ותוכניות הלימוד דברי עם ראשי המגמות ובדקי, לחזון של מי מהם את "מתחברת" באופן אישי. דברי עם סטודנטים מן המניין (ולא עם "סטודנטים ממליצים- כשמם כן הם!). רק כך תוכלי לקחת החלטה שקולה ומושכלת, בצומת חשוב זה של חייך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור