פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מירי | 12:59  11/04/09
היי אני סטודנטית שלומדת בין השאר רפלקסולוגיה שנה ראשונה. האם מנסיונכם אתם מסכימים עם החלטת האגודה לרפלקסולוגים - לאשר תעודה רק לאחר שנתיים של לימודי רפלקסולוגיה? אותי הדבר די מקומם כי כשהתחלתי ללמוד נאמר לי שלאחר שנה אוכל לקבל תעודה ולעבוד. הקביעה השתנתה ואני כעת בשנה א בלבד.
גיל וינבאום | 09:16  12/04/09
שלום מירי, ההנחיה של איגוד הרפלקסולוגים הישראלי לגבי שנתיים של לימוד כדי להיות מטפל מוכר ע"י האיגוד היא הנחיה של מעל לארבע שנים, ולכן איני מבין על מה התרעומת.... אחרי שנה אחת את יכולה להתחיל לטפל ברפלקסולוגיה (בתנאי שבמקביל ללימודי הרפלקסולוגיה את לומדת גם רפואה מערבית) ולעשות ביטוח אחריות מקצועי בזכות התעודה שתקבלי מהמכללה שאת לומדת בה. כדי להיות חברה באגוד הרפלקסולוגים הישראלי, וכדי להיות מטפלת מצטיינת בתחומך, יהיה עלייך ללמוד שנה נוספת אשר תמקם אותך במקום גבוה ונכון יותר הן מבחינת יכולות האבחון והן מבחינת יכולות הריפוי. מראות עיניה של סטודנטית שנה א' אני יכול להבין את התרעומת. אך אם תראי את "התמונה הגדולה" תביני שהנחיה זו באה להגן עליך ועל רמת המקצוע. מקווה שעזרתי חג חירות שמח רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור