פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
טובה | 10:10  02/07/09
היי, אני רוצה ללמוד רפואה סינית, אבל האמת שאני נמשכת לזה בגלל הרצינות שראיתי אצל הסינים בטיול שלי בסין. ראיתי שם רמה מאד גבוהה של אבחון וטיפול והתחושה שלי היא שבארץ אין דבר כזה. פה יותר רוחני כזה. אני מחפשת אקדמיה. מישהו יודע על מה אני מדברת?
שלום טובה, אני שמח שהיית בסין, מולדת הרפואה הסינית והתרשמת מאיכות ורצינות הטיפולים שם. דבר שגרם לך לרצות ללמוד רפואה סינית. בכנס בינלאומי שהתקיים בשנה שעברה לרפואה סינית ברוטנברג בגרמניה קיבלתי אישור למה שידעתי ממילא: הרפואה הסינית בישראל היא ברמה הגבוה ביותר באירופה- מבחינת תוכניות הלימוד, היקפן, ההכשרה הקלינית, רמת המרצים, הספריות, והתנאים האובייקטיביים. הרמה בישראל דומה מאוד לרמה בסין עם היתרון שהדגשים בלימוד בישראל (מלבד השפה והמרחק הגיאוגרפי) הם לגבי מחלות ופתולוגיות שנפוצות יותר במערב מאשר בסין ולהיפך.... יש בישראל את האגודה לריפוי סיני-מסורתי שמפקחת על רמת תוכניות הלימוד. ישנן מכללות שלהם שיתוף פעולה אקדמי עם מוסדות לימוד נבחרים בסין ועם אוניברסיטאות במערב לגבי השלמה לתואר ראשון בינלאומי,מוכר. כך שאת לא צריכה לחשוש מלימוד בישראל, אלא להיפך, להיות גאה שאת יכולה ללמוד כאן ובכזאת רמת מצוינות. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור