פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רונית | 08:49  26/07/09
אני חושבת ללמוד שיאצו והילינג אך מתלבטת לגבי מס' נושאים: 1. אמרו לי כמה אנשים שלשיאצו נדרש כח פיזי ולבחורה שברירית כמוני יהיה קשה מאוד. 2. יש הרבה מאוד מכללות ואני ממש לא יודעת איזו עדיפה. משיקולים מסויימים מתאים לי ללמוד במכללה למינהל אבל אני חוששת שהם לא מיקצועיים מספיק לתחום זה. 3. והפחד הכי גדול שלי הוא שלאחר 3 שנים של השקעה (זמן וכסף) אני אגלה שאין לי עבודה. יש המון מטפלים והדרישות עולות. אני לא רוצה להיות עצמאית. שמעתי שכדי להתקבל לקופ"ח/בתי חולים צריך ניסיון של שנתיים. אז מה עושים? אודה על כל תשובה וסליחה על אורך ההודעה. רונית.
גיל וינבאום | 20:19  26/07/09
שלום רונית, 1. מבין המקצועות המנואליים (=טיפול באמצעות מגע) השיאצו הוא המתון יותר מבחינת הצורך בכוח פיזי. יחד עם זאת, אם את שברירית- עלייך לשקול האם התחום המנואלי הוא זה שנכון עבורך..... 2. את צריכה לגשת למספר מכללות ולבדוק את תוכניות הלימוד, המרצים (כולל הותק שלהם וניסיונם הקליני), את התנאים הפיזיים (מזרנים, חומר מודפס, רפואה מערבית ועוד...), מספר הסטודנטים בכל כיתה, מגוון הסטודנטים (גילאים שונים שמאפשרים התנסות קלינית רחבה) והאם יש למכללה כבר בוגרים שעובדים בתחום ולבסוף: להקשיב לתחושת הבטן שלך כלפי המקום. 3. אכן, יש צורך של שנתיים ניסיון קליני כדי להיות מטפלת בקופ"ח. במהלך "זמן ההמתנה" את יכולה לעבוד בקליניקות גדולות, בתי-מלון ומקומות ספא ולהתפרנס בכבוד. בהמשך, את תוכלי גם להתקבל לאחת מקופות החולים או לפתח במקביל גם קליניקה עצמאית. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור