פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ד"ר גיל שלום רב! לפני כמה חודשים סיימתי תואר ראשון בריפוי בעיסוק וכיום התחלתי לעסוק במקצוע בתחום הילדים , עוד במהלך הלימודים היו לי ספקות לגבי המקצוע ומידת העניין והסיפוק שלי בו אבל בכל זאת המשכתי וסיימתי את התואר . כיום כשאני עובדת בשטח כבר די ברור לי שאני לא רואה את עצמי ממשיכה בו בעתיד ולכן רוצה לעשות הסבה מקצועית אני מאוד מתעניינת בנטורופתיה אבל בגלל הניסיון עם התואר הראשון שהשקעתי בו 4 שנים מפרכות אני די מפחדת להתחיל עוד פעם לימודים ,לבזבז עוד 3-4 שנים ולגלות שזה לא מה שאני באמת רוצה ואז לחזור לנקודת ההתחלה - בבקשה תעזור לי , איך יודעים שלמישהו אכן יש את הכישורים הנדרשים להיות נטורפת ?? איך אדע אם הכיוון הזה באמת מתאים לי? אשמח גם אם תוכל להמליץ על מכללות באזור המרכז שנחשבות טובות ללימודי נטורפתיה ושיש בהן הרבה תרגול מעשי (זה בעיקר מה שהיה חסר לי בתואר הראשון).
שלום שלי, הבעיה שאת מעלה מופיעה אצל הרבה אנשים שסיימו את לימודיהם האקדמים ולא מוצאים את עצמם בתחום אותו למדו. מקצוע הנטורופתיה כולל בתוכו לא מעט "מקצועות קטנים"= מקצועות שכבר במהלך הלימודים את מסיימת אותם ומקבלת תעודת הסמכה: רפלקסולוגיה, פרחי-באך, צמחי מרפא, ארומתרפיה ועוד. בכל אחד מהמקצועות, את גם עוברת סטאז' קליני- כך ששעות הפרקטיקום הם רבות ומגוונות. בקולג' לרפואה משלימה, אותו אני מנהל הסטודנטים עושים סטאז' קליני בבית חולים ואני בטוח שישנן מכללות נוספות שנוהגות כך. אם אינך בטוחה בבחירה שלך, אני ממליץ לגשת ולעבור ייעוץ אישי במספר מכללות שנראות לך. כמו כן, ישנן מכללות שלהן מבדק התאמה שבודק את התאמתך למקצוע, כך שהסיכון יורד והסיכוי עולה. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור