שלום, אני סיימתי קורס הנה"ח סוג 1+2 לפני 10 שנים. עבדתי כ 3-4 חודשים ואזבתי. עכשיו החלטתי לחזור למקצוע ומתחילה לעבוד בגביה אצל מנהל חשבונות. אם אני רוצה להמשיך להתקדם בתחום ולהרחיב אופציה למציאת עבודה ולהרוויח משכורת טובה? מה עליי להתחיל ללמוד: 1. סוג 3 2. חשב שכר רגיל או בכיר? מה הבדל? 3. חשבונאי מדופלם?
אלכסנדרה | 14:50  24/08/11
בגלל שאין לי ניסיון.ראיתי קורס הנה"ח מעשי עם SAP ןPRIORITY הנותן אישור כשישה חודשים ניסיון. עד כמה הקורס הזה טוב? האם כדאי לקחת?
אלכסנדרה שלום, 1- אני מציעה לעשות או חשבי שכר בכירים או חשבונאי בכיר מדופלם. 2- חשבי שכר רגיל קורס של 40 שעות- אינו מקצוע וכבר לא נלמד במכללות. לעומת זאת, "חשבי שכר בכירים" הנו קורס מקצוע והיחיד שפופלרי בשוק העבודה. אורכו כ-5-6 חודשים בהיקף של 150 שעות. 3- חשבונאי בכיר מדופלם מסלול גדול של שנתיים כ-650 שעות, מורחב ומכין ל-7 בחינות: דיני עסקים, מיחשוב, חשבונאות פיננסית, תורת המשק, מסים, חישובים מסחריים, תמחיר. חשבונאות פיננסית כוללת בתוכו ידע של סוג 3. במידה ולא למדת הרבה זמן ואת רוצה לבדוק יכולותייך לתרגל את חומר הלימוד, התחילי מחשבי שכר בכירים. בהצלחה, מונה בר-גיל
סגור