פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ליהי | 13:50  20/05/08
אני סטודנטית שנה שניה במדעי המחשב ואני כבר תקופה ארוכה שוקלת על לעזוב כי התחום לא מעניין אותי אבל חבל לי לשרוף את כל מה שהשקעתי. חשבתי להתחיל לשלב עם התואר התמחות בניהול האם זה כדאי? או שעדיף לעשות תואר ללא התמחות רק חשוב לי לציין שהתואר הוא בעצם BSC במדעי המחשב אשמח לתשובה תודה, ליהי
עמית מאיר | 15:19  24/05/08
היי ליהי, אין ספק שלימודים אקדמאיים צריכים להיות מהנים ומאתגרים במידה סבירה. אם אינך מוצאת את עצמך בתחום זה, בהחלט מחשבות על שינוי הן במקום. לא ציינת כמה סמסטרים של לימודים מאחוריך, אך אני מניח לאור העובדה שאת בשנה השניה של לימודיך כי כבר השלמת 3-4 סימסטרים, וזה אכן לא מעט. על מנת למצוא את שביל הזהב בין העבר (המשאבים שכבר השקעת בתואר הזה) לבין העתיד (העניין המקצועי), הייתי ממליץ לך לבדוק תוכניות לימוד שמשיקות בחלקן לתואר שלך, כמו ניהול טכנולוגי, מערכות מידע, ניהול מערכות למידה וכדומה. הרעיון הוא שבתוכניות הללו לא תצטרכי להתחיל ללמוד מההתחלה, כי קרוב לוודאי תקבל פטורים וזיכויים על לא מעט קורסים שעברת, ומצד שני אולי דווקא תחומי הלימוד הללו יוכלו לדבר אליך יותר מאשר התואר במדעי המחשב. במידה ואת מחליטה על הסבה, חשוב שתקבלי, טרם ההחלטה הסופית שלך, חוות דעת מבוגרים שסיימו את הלימודים באותה תוכנית, וזאת על מנת שתקבלי תמונה מלאה ואמיתית ממקור ראשון על מה שעתיד לעמוד בפניך. בהצלחה רבה !
סגור