פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שי | 22:59  03/11/08
שלום קוראים לי שי אני מתעניין בלימודים בתחום secure X אבטחה ומנהל רשתות האם יש דרישה כזאת בשוק וכן מה המחיר המומלץ ללימודים בתחום הזה אשמח מאוד לקבל תגובה למייל שלי אודות אופציה ללמוד בקורס של הכשרה של הייטק כגון מחשבים או ללכת ולהשקיע 4 שנים בתחום ניהול שלא קשור למחשבים כגון תעשייה וניהול. shaydf@netvision.net.il אשמח לקבל תשובה דחופה מאוד למייל שלי!!!!
שי שלום, הדרישה לתחום של אבטחה וניהול רשתות קיימת,בעיקר בגלל המודעות לתחום שהתגברה בשנים האחרונות, אך עליך לדעת בדרך כלל שמעסיקים דורשים מועמדים עם רקע וניסיון של מספר שנים בתחום. לגבי מחירי הקורסים, עליך לברר במוסדות הלימוד עצמם (כגון ג'ון ברייס או מכללת סלע), מכיוון שאלו תלויים בתמהיל הקורסים שתרכוש. בכל מקרה יש הבדל משמעותי בין קורס ספציפי המכשיר אותך לתפקיד מסוים (כמו מנהל רשתות) לבין תואר אקדמי המעניק לך מקצוע (כמו מהנדס תעשייה וניהול). יש לציין כי אמנם התואר של הנדסת תעשייה וניהול אינו דורש ממך עבודה רצופה על מחשב כמו בתואר של מדעי המחשב, אך בהחלט הוא מכשיר אותך לעבוד עם מחשבים, כך שלא ניתן לומר שאינו קשור כלל למחשבים. בהצלחה !
סגור