פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אסף | 11:38  07/01/09
שלום! אשמח מאוד אם מישהו פה יכול לעזור לי. בשנה הבאה אני מתכנן להתחיל ללמוד לימודי הנדסה (לא מחשבים). השנה יש לי עיסוקים אבל גם זמן פנוי ואמרו לי שכדאי לי לעשות קורסים קטנים במחשבים (כמו בודק תוכנה) כדי לפתוח אפשרות לעבודה מהצד בזמן הלימודים. אציין שאין לי רקע בתכנות (יש לי בגרות בפסקל אם זה נחשב) אבל הרבה אומרים לי שיש לי ראש למחשבים. עדיף לי קורס של פעם בשבוע. נראה לכם כדאי להשקיע בזה? אם כן אז איזה קורס ובאיזה חברה? חשבתי גם על ללמוד עצמאית תכנות בשביל עבודה מהצד בעתיד. נראה לכם אפשרי? אם כן אז אילו שפות? תודה.
מאור | 12:34  15/01/09
סיסקו~!!!!!!!!!!!!!!!!!! בטוח שמעת את זה כבר. זה קורס קצר- 3-4 חודשים. תירשום בחיפושי עבודות יש לך יותר מידי. הביקוש ענק~!!!! רוץ על זה.ברגע שתקבל את התעודות שלך מהתואר ויהיה רשום שם סיסקו שנתיים יקחו אותך בלי לחשוב פעמיים.יתרון משמעותי בשבילך. כמובן שקצת ינצלו אותך מבחינת עזרה בתחום התקשורת(סיסקו) אז תכלל את התשלום במשכורת שתיהיה לך :) יוני סלוקי-הוא גם מורה וגם מנהל תחום תבדוק!!!!! הוא מלמד בהמון מקומות והוא מספר אחד... הוא מופיע הרבה בגוגל תבדוק~!!!יש לך חברים בתחום בטוח יודעים מי זה. בהצלחה!!!!
סגור