פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
נבו | 17:23  07/03/11
והכוונה במציאת עבודה לאחר סיום התואר ? כי דיברתי עם חבר שלומד באוניברסיטה והוא אמר שאצלם אין כאלה דברים. בנוסף, אני מאוד מתלבט האם ללמוד במכללה למינהל או באוניברסיטה הפתוחה. אמרו לי שמאוד מסוכן ללמוד באוניברסיטה הפתוחה כי אני עלול למשוך את התואר לתקופה ארוכה ולא תהיה לי עזרה. האם בלימודים במכללה יש הנחיה או עזרה בשיעורי בית ?
מה שאמר לך החבר לא נכון. בכל האוניברסיטאות יש ירידי תעסוקה אחת לכמה חודשים בהם המעסיקים הגדולים במשק מגיעים לאוניברסיטה ומחזרים אחרי הסטודנטים. בנוסף, אני יודע שבאוניברסיטת בן גוריון יש יחידה להכוון תעסוקתי שדואגת לנושא ועוזרת לסטודנטים למצוא עבודה בתחום הלימודים שלהם, גם אחרי שסיימו את התואר. אני מניח שגם באוניברסיטאות אחרות זה ככה. לגבי המכללה למנהל - היא מכללה מצויינת ונחשבת אבל בתחומים אחרים. בתחום הזה של מדעי המדעי המחשב חבל לך על הכסף שתשלם לשכר הלימוד האסטרונומי של המכללה למנהל. למקרה ואתה לא יודע, מדובר על כמעט 40 אלף ש"ח לשנה שכר לימוד. תחשוב כמה שעות עבודה אתה צריך לתת כל יום במשרת סטודנט כדי להגיע לשכר של 4000 ש"ח בחודש... זה טירוף!!! חפש כיוונים אחרים, שיציבו אותך בחזית הטכנולוגיה והמחקר ויתנו לך יתרון על פני בוגרי המכללה למנהל.
מירי אבישר | 11:10  08/03/11
שלום נבו, לימודי מדעי המחשב מאתגרים ותובעניים ועל כן במכללה למנהל אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות, תרגולים לאחר ההרצאות (כחלק ממערכת הלימודים )תמיכות ותגבורים וכמובן מרצים מקצועיים ואיכפתיים השזורים בתפקידים בכירים בתעשייה. שכר הלימוד אומנם איננו אוניברסיטאי(אבל גם לא מגיע ל 40000 ש"ח לשנה!) והמכללה מציעה מגוון אפשרויות מימון(הלוואה ל 3 שנים בסך 15000 ש"ח לשנה ללא ריביתוהצמדה)מלגות הצטיינות ,מלגות סוציואקונומיות ועוד. מסלול הלימודים משלב תיאוריה ופרקטיקה וההתמחויות מותאמות לצרכי השוק הדינאמים ועל כן בוגרי החוג יוצאים לעולם עם ייתרון יחסי על פני חבריהם ממוסדות אחרים. פרויקטי הגמר מתבצעים עם חברות מובילות בתעשייה, סגל ההוראה והמרכז לניהול קריירה - מסייעים לבוגרים ליצור קשרי עבודה תוך כדי לימודיהם. אתה מוזמן לקבל פרטים נוספים אודות תנאי הקבלה 03-9635758 בהצלחה!
נטלי | 15:25  22/03/11
היי, אני לומדת באקדמית תל אביב יפו. יש אצלנו,כמו בכל מקום לדעתי, הכוון תעסוקתי שתפקידו לעזור לך להתכונן לראיונות עבודה ולעזור לך לכתוב קו"ח המדגישים את כישוריך. בנוסף,מתקיימים מדי פעם כנסים של חברות הייטק שונות שבאות לאקדמית במטרה לגייס את בוגריה לתפקידי פיתוח. אני ממליצה לך לא להתפשר ולגשת לפסיכומטרי. מדעי המחשב הוא אחד התארים הפרקטיים ומאפשר לך לצאת לעבודה ישר אחר סיום הלימודים,אך יחד אם זאת מוסד הלימודים בו למדת מהווה בתחילת הדרך אמצעי סינון משמעותי מבחינת המעסיקים. ככל שהמוסד מקפיד על תנאי הקבלה גבוהים ועל רמת הלימודים גבוהה ,ככה השם שלו נחשב יותר בחוץ וקו"ח לא נזרקים לפח. אצלנו באקדמית לא מתפשרים על פסיכומטרי וממוצע,אך מבקשים ממך שכר לימוד אוניברסיטאי ומספקים רמת לימוד גבוהה. אם אתה לא מוכן לגשת לפסיכומטרי,ההמלצה שלי בין שתי ההתלבטויות היא או"פ. למרות שהם לא דורשים פסיכומטרי או ממוצע מסוים,אך רמת הלימודים שם גבוהה ומי שמסיים את התואר בפתוחה עם ציונים טובים ייתפס בעיניי מעסיקים כבוגר מוכשר ובעל כוח רצון ויכולת השקעה. לגמרי תלוי בך אם תמרח את התואר או תשקיע ותסיים בפרק זמן הגיוני. בהצלחה!
ללללללל | 19:09  16/05/11
http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1228080 מכללת הייטק תעזור לך בזה , במציאת עבודה לאחר הלימודים !! הכנסי השאירי פרטים והנציג יסביר לך הכל - כמובן שאין לך מה להפסיד פה
סגור