פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, רציתי לדעת מה ההבדל בין שני התארים מבחינה יישומית ומבחינת רמת הקושי. האם אפשר להשלים מהנדסאי לתואר ראשון במדעי-המחשב? האם תואר הנדסאי יכול להספיק על מנת לבנות ואולי לתחזק אתרי אינטרנט? אודה על כל עזרה
ההבדל המהותי בין השניים הוא שלימודי הנדסאי הינם לימודי תעודה מקצועיים ולימודי תואר הינם לימודים אקדמים. במסגרת לימודי התואר, אתה רוכש הן את התשתית התיאורטית והן את הניסיון המעשי, אשר חיוני לביסוס הקריירה העתידית שלך. לימודי הנדסאי נקודתיים יותר, אשר בסופם תוכל להשתלב בתפקידים ספציפיים בשוק, אבל יכולת ההתקדמות שלך תהייה מוגבלת, שכן תחסר לך התשתית והידע התיאורטיים, אשר חיוניים להמשך התפתחותך בתחום. בהצלחה!
עוד שאלה ששאלתי ואולי פספסת- האם תואר הנדסאי יכול להספיק על מנת לבנות ואולי לתחזק אתרי אינטרנט כלומר האם בד"כ לומדים במסגרת לימודי הנדסאי את התוכנות הדרושות לכך?
לעניות דעתי בכדי לבנות ולתחזק אתר יש צורך בהכשרה של קורסים מקצועיים בלבד (לא כ"כ קשור ללימודי הנסדאי). בהצלחה!
ידוע לי שניתן ללמוד קורסים מקצועיים בתחום אבל שאלתי לגבי התוכן הכללי שלומדים בד"כ בלימודי הנדסאים, אם יש דבר כזה, כדי לדעת אם הם מכילים גם את התוכנות הדרושות לבנייה ותחזוק אתרים.
סגור