פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום כולם . קוראים לי נועם ואני חושב להרשם ללימודי תואר ראשון בניהול מערכות מידע, ויש לי כמה שאלות שמציקות לי ואין לי כל כך את מי לשאול - אול כאן תוכלו לעזור לי.. לפי מה שראיתי באינטרנט מנהל מערכות המידע עובד לבד לגמרי . כלומר , חברה בסדר גודל ענק סומכת על בן אדם אחד שיתפעל את כל עניין מערכות המידע ויביא אותה להיות הראשונה בשוק מבחינת מערכות המידע ובנוסף שמערכת המידע תענה על כל צרכיה של החברה.. ככה שהשאלה שלי היא , האם זה נכון ? יש מנהל מערכות מידע אחד בכל חברה ? והוא באמת זה שכל האחריות היא עליו ? עוד שאלה שלי - שמתקשרת לשאלה השניה , אם בכל ארגון יש מנהל מערכות מידע אחד , אז כמה עבודה בעצם יש במקצוע הזה ? במיוחד שאתה חדש ... תודה רבה מראש :] נועם.
אלהן נועם. כסטודנט למערכות מידע אני חושב שאולי אני יוכל לעזור לך. אני כרגע לומד באקדמית ת"א יפו ויש אצלנו דיי הרבה סטודנטים משנה ב' ו-ג' שכבר עובדים בתחום. כעיקרון מה שאתה קראת לגבי התפקיד מדבר על מנהל מערכות המידע בדרגה הכי בכירה שאפשר להגיע אליה. בחברות וארגונים גדולים מנהל מערכות המידע הבכיר הוא אחד הסמנכ"לים. לגבי עבודה בסיום התואר מתחילים מלמעטה בעבודות כגון: מטמיעי מערכות למיניהם, מנתחי מערכות , מנהלי בסיסי נתונים ועוד שלל עבודות מעניינות. משם אפשר להתקדם הלאה ככה שלא מדובר בבן אדם אחד בכל ארגון או חברה . מקווה שעזרתי לך
מאוד ! תודה ! רק צריך להשלים ל4 יחידות ובאוקטובר 2012 אני באקדמית ...
סגור