פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מתלבטים | 09:32  27/12/11
ב"ה שלום לכולם. 1. מתלבט האם ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה או קורס בעיצוב אתרים במכללת סלע. מבחינת התמקצעות, היקף השעות וכו', ובכלל - האם לוקחים אותך לעבודה עם תואר של מוסד זה? 2. האם לאחר שסיימתי את התואר, יש עבודה בתחום? באילו תחומים נוספים אוכל לעבוד במסגרת התואר? באיזה משכורת מתחילים? 3. האם יש במדעי המחשב כיוון שרומז לכיוון בניית אתרים? 4. תכל'ס - מה מביא כסף הביתה? קורס בבניית אתרים, או תואר ראשון במדעי המחשב? תודה!!!
שירן כהן | 13:58  04/01/12
שלום רב וסליחה על האיחור בתגובה. 1. חשוב שתדע כי תואר אקדמאי שונה לגמרי מלימודי תעודה, שכן לימודי תעודה מגבילים אותך לתחום אחד צר . אם תלמד לימודי תעודה, אומנם תתמקצע בתחום ספציפי זה, אולם בעתיד אם תרצה להתקדם ולהרחיב אופקים תתקל בקושי. 2. בהנחה ובחרת מוסד לימודים שמלשב לימודים עיונים לצד התנסות בשטח, תוכל להכניס רגל לכל לכל תחום בלימודי התואר, שכן לימודים מסוג זה פותחים לך דלתות רבות, לשאלתך, אין ספק כי לימודים אקדמאים יתבטאו גם במשכורת גבוהה יותר. בהצלחה!!!
סגור