פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני עומד כרגע בפרשת דרכים ואני לא יודע במה לבחור. מצד אחד אני יכול להתקבל לאריאל למדעי המחשב, מצד שני אני חושב גם להתקבל לאונ' תל אביב אבל זה אומר שאני אצטרך ממש לקרוע את התחת. מה לגבי האונ' הפתוחה? האם באמת בוגרים ממכללות כמו אריאל לדוגמא לא מוצאים עבודה ומרוויחים פחות מבוגרי אוניברסיטה? זה נשמע מופרך מדי.. הרי לא מלמדים את אותו החומר שם? גם כל העניין שאין עבודה אחרי גיל 45.. עד כמה הדבר הזה נכון? תודה לעונים
שירן כהן | 11:38  24/04/12
שלום רב וסליחה מראש על האיחור בתגובה :) שאלת ההתלבטות בין מכללה לאוניברסיטה נדונה כאן בפורום רבות. ראשית, אציין כי מתוקף תפקידי כיועצת לימודים אני מנועה מלדרג מוסדות לימוד. אם אתה מתלבט בין מוסדות לימוד מסויימים, אני ממליצה לך לשוחח עם סטודנטים ובוגרים של אותם מקומות ולקבל את המלצותיהם האישיות. בתוך כך,בבואך לבחור מוסד לימודים, אני ממליצה לך לבדוק את הקריטריונים הבאים: איכות המרצים, מספר הסטודנטים בכיתה, לא פחות חשוב שיטת הלימוד: האם היא ניתן דגש יותר לתיאוריה או שילוב של תיאורה לצד פרקטיקה (שזהו המצב האידאלי ביותר כדי לסלול את דרכך לתעשייה!). לגבי שאלת גילך, אם יש לך כבר ניסיון בתחום ויש לך כיום איזושהיא אוריינטציה מקצועית ומעשית לתחום, הדבר יהיה קל יותר. אם המצב הפוך, אין ספק שמציאת עבודה תהיה מאתגרת יותר, אך לא בלתי אפשרית :) בבהצלחה רבה!
סגור