פורום לימודי וטרינריה

בהנהלת: ד"ר אריק אלחלל  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי וטרינריה הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודי וטרינריה בארץ ובחו"ל ,לספק מידע אודות דרישות קבלה,תכני לימודים והשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אריק אלחלל

הפורום מנוהל על ידי ד"ר אריק אלחלל,רופא וטרינר ונציג הפקולטה לרפואה וטרינרית בברנו-צ'כיה.

 
אור | 09:08  26/07/09
שלום, אני רוצה ללמוד בארץ וטרינריה. הבנתי שאני צריכה תואר ראשון בביולוגיה בציון 90 ופסיכומטרי בציון 650 כדי להתקבל. אבל הבנתי גם שמתוך מאות פונים מתקבלים רק עד 40 תלמידים כל שנה. כך הסיכוי בארץ לקבלה הוא מאוד נמוך... שאלתי היא האם יש מה לעשות בנדון (האם ישנן אוניברסטאות שחביבות יותר על אלו שמחליטים לקבל אותי כמו הטכניון או מכון וייצמן). במידה ולא אתבל בארץ, האם התואר הזה בביולוגיה ייחשב בחו"ל? האם גם שם צריך תואר ראשון בביולוגיה כדי להתקבל לוטרינריה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.
שלום אור. ביה"ס לווטרינריה מדרג את המועמדים על פי ציוני התואר הראשון ללא קשר לאוניברסיטה בה נלמד התואר. במידה ותבחר ללמוד בחו"ל , תוכל לקבל פטורים על הקורסים הרלוונטיים בהתאם לתוכניות הלימודים של כל בי"ס. באירופה אין צורך בתואר ראשון ע"מ להתקבל ללימודי ווטרינריה ושך הלימודים הוא 6 שנים.. בארה"ב יש צורך בתואר ראשון ומשך הלימודים הוא 4 שנים. במכון וייצמן אין לימודים לתואר ראשו. בהצלחה.
סגור